środa, 20 czerwca 2012

Celia Nude 2w1 Nawilżająca Pomadka-błyszczyk



Dziś o perełce, którą pewinie większość z Was już zna. Pomadka Celia nude trafiła do mnie przypadkiem w paczce z kosmetykami do przetestowania ale pokochałam ją od pierwszego użycia. Zaczęło się od 602, bardzo niedługo potem kupiłam zapas trego koloru i odcień 601 (oraz dwie dodatkowe 602 do Blogboxa i dla mojej mamy, tak pokochałam tą szminkę :) ) a wczoraj udało mi się dorwać 606 (uwaga Wrocławianki, pomadki Celia Nude dostępne są już w drogerii w Feniksie).

Celia Nude to idealne połączenie pomadki w "okołocielitym" kolorze, błyszczyka oraz nawilżającego balsamu. Szminka jest mięciutka, nawilżająca i ekhem...tłusta (ale w dobrym tego słowa znaczeniu, zapewnia to odżywienie i absolutną gwarancję braku wysuszania ust). Na ustach jest niezwykle przyjemna i sprawia wrażenie produktu wysokopółkowego a nie czegoś co kupimy za 10-13zł. Kolor jest półtransparentny, ale zależy to też od konkretnego koloru bo odcienie różnią się intensywnością i stopniem krycia. Nakładanie bezproblemowe, można pokusić się o aplikację bez lusterka. Trwałość raczek krótka, ale to typowe dla takich lekkich nawilżających szminek w nudziakowych kolorach. Zapach poziomkowo-winogronowy, dość intensywny ale mni bardzo się podoba.
Opakowanie proste i ładne, ale niestety napisy ze spodu szybciutko się ścierają dla tego lepiej zachować kartonik lub zapisać numer bo możemy go potem nie odgadnąć ;).
Trzeba uważać, żeby nie naciskać zbyt mocno na sztyft podczas aplikacji ani nie zostawiać na długo w ciepłych miejscach, bo jak każda miękka pomadka jest podatna na łamanie się i topienie (co widać niestety na załączonym obrazku, ja mam szczęście do różnych wypadków ze szminkami a te są wyjątkowo podatne)








606 (zdjęcia powyżej) to najbardziej transparentna szminka, ciepła brzoskwinia ze sporą dawką beżu.



602 to mój ulubiony kolor, cielisty beżo-róż.



601 to cukierkowy jasny mleczny róż.


Zdecydowanie polecam, te pomadki są świetne do codziennego "maziania" :). Bardzo nawilżające, przyjemne i łatwe w obsłudze. W gamie znajduje się 6 kolorów i coś tak czuję, że prędzej czy poźniej wypróbuję wszystkie.

Ocena: 5+

53 komentarze:

  1. Mam 602, ale chyba dokupię jeszcze 606 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 601 i 602 i pragnę więcej - 605 i 606 na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Obsession,a w tych "dziadach" nie przeszkadza Ci smak? Calkiem ok sa,ale ta chemiczna poziomka mnie zabija :D

      Usuń
  4. och normalnie muszę ją kiedyś dorwać ciekawe czy spotkam ją w jakimś małym sklepiku kosmetycznym...601 genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się wahałam wahałam i głupia niezdecydowana baba nie wzięłam :( Żałuję, bo prezentuję się naprawdę fajnie i przy okazji są tanie. Jeśli chodzi o wypadki z pomadkami to mam szczęście do niektórych MAC'a, niektóre naprawdę wyglądają tak, że strach w ogóle dotykać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to one są tylko szkoda że tak się zmasakrowały, podobnie wygląda moje serum do ust z Eveline z spf 20

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie pomadki prędzej czy później łamię (no, prawie wszytkie ) :D, te załatwiłam wyjątkowo szybko ze względu na konsystencję. Nie przeszkadza mi to jednak specjalnie bo i tak łatwo się nakładają.

      Usuń
  7. mam jedną i bardzo lubię, czekam na przypływ gotówki to zafunduję sobie 601 i 602:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się wszystkie, ja niestety jeszcze nie mam żadnej =(

    OdpowiedzUsuń
  9. oj snia mi sie te pomadki po nocach, u mnie w miescie niestety nie mam ich jak dostac ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba już wszyscy mają te pomadki, a ja nie ;p
    i w sumie nie żałuję, bo mam zamienniki i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zamówiłam sobie 605 u Obession i już nie mogę się doczekać, kiedy to cudo do mnie przybędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kolorki świetne! Byłam przekonana, że dają większe krycie a jednak są bardzo subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam 602 i czesto i gesto sie nia miziam, nawet jak siedze przed komputerem;p a teraz mi narobilas ochoty na 601 jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kolory;)
    ahh kusisz;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zakupię 601 i 602 bo wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dwa pierwsze kolory podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba jeszcze sobie sprawię 601 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tylko je zlokalizuję u siebie 601 i 602 kupuję bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się za nimi rozglądnąć w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wiem co wy robicie z tymi pomadkami - już któryś blog i zmasakrowany sztyft ;-)
    U mnie od kwietnia w idealnym stanie aczkolwiek na wykończeniu :-(
    Kupię kolejną na bank!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę je wszystkie! :D A ja też tak masakruje szminki niestety..

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się 601, ale Tobie chyba najładniej właśnie w 602 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę je wszystki, a nigdzie nie mogę ich kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  24. 602 wygląda świetnie!:) Teoretycznie, nie używam pomadek, ale wyjątek dla takiej mogłabym zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  25. ten cukiereczek 601 wygląda świętnie! piękny kolor.
    A ja akurat dzisiaj zamówiłam nr 603. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a Ty mi tylko powiedz, gdzie Ty je kupujesz, bo ja ich nie mogę w ogóle dorwać nigdzie... albo ślepa jestem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną dostałam, kilka kupiłam w internecie. Wczoraj zobaczyłam, że pojawiły się w jednej z wrocławskich drogerii. Mam nadzieje, że staną się lepiej dostępne.

      Usuń
    2. no właśnie o to mi chodzi w której ;)

      Usuń
  27. Ahhh piękne są:) Muszę dorwać jakąś:)!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę nad kupnem którego z kolorków, nie wiesz który jest najbardziej kryjący? Myślałam nad 603.Pomadki te mają także w CH Gaj na Świeradowskiej we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :). Gaj mam daleko ale za to dobry dojazd.

      Usuń
    2. z tych, które mam najwięcej koloru daje 601. Co do reszty odcieni to niestety nie wiem bo nie miałam jeszcze okazji testować.

      Usuń
  29. Mam 601 i 602 i jestem z nich bardzo zadowolona. Jedyna rzecz, która mnie w nich denerwuje to ten winogronowy smrodek:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Na ustach wygladaja całkiem nieźle :) Podobaja mi sie ;)
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje ulubione pomadki na co dzień są rewelacyjne:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. 601 i 602 piękne :) Bardzo żałuję, że nie mam dostępu do tych pomadek w stacjonarnych sklepach :( Muszę w końcu kupić je na All :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kupiłam kilka dni temu moja pierwsza Celie i sie zakochala. wyglad na ustach i komfort noszenia sa niesamowite, w stosunku do ceny to jakas bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 602 rządzi! Mam w swojej kolekcji kilkanaście szminek, przeróżnych marek, od Eveline do Diora i ta jest moją niekwestionowaną ulubienicą. Nie lubię błyszczyków, ale (nie bez obaw)zdecydowałam się ją kupić na fali zachwytów na różnych blogach i nie żałuję. Jest przepiękna, delikatna, ładnie uwypukla usta. Śliczny naturalny kolor. Zapach, konsystencja po prostu bajeczne. Może jedynie trwałością nie grzeszy, ale to mi nie przeszkadza, bo można się nią maznąć szybko i bez lusterka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Te pomadki mają śliczne kolory! Niestety nigdzie nie mogę ich dostać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. 602 jest podobna do estee lauder crystal bebe pozdrawiam i zapraszam do siebie http://annatygryss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...