piątek, 25 lutego 2011

Nails of the day:OPI My Private Jet




Witajcie w pierwszym poście :)!
Na dobry początek coś,co kocham chyba najbardziej czyli lakier do paznokci.Dzisiejszy NOTD to słynny OPI My Private Jet.Pożyczony od mojej mamy,robię już kolejne podejście do tego koloru.Kolor piękny,grafitowo-czarna baza z domieszką brązu a w niej miliony malutkich holograficznych drobinek błyszczących niczym rozgwieżdżone niebo.Efekt jest zabójczy!
Niestety jest w nim coś takiego,że chyba nie do końca do mnie pasuje.Może to delikatny brązowo-śliwkowy pobłysk?Nie czuję się zbyt dobrze w ciepłych brązach.
Aplikacja jak marzenie,już po pierwszej warstwie ładnie kryje a dwie dają efekt iście idealny.Zdecydowanie polecam użycie lakieru nawierzchniowego,podkreśla piękno i głębię tego koloru.
A co Ty o nim myślicie?

1 komentarz:

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...