środa, 13 kwietnia 2011

NOTD: Colour Alike Szara Migotka




Jestem zawiedziona :(.Zawiedziona,ale nie samym lakierem-jest piękny,delikatne drobinki holo połyskują w świetle w sposób wprost cudowny.Niestety jakoś nie dogaduje się z moją karnacją.Patrzę na paznokcie pomalowane Szarą Migotką i zupełnie ona do mnie nie pasuje.
Prawdę mówiąc,zmyłam go po jednym(niecałym!) dniu noszenia a to rzadko się zdarza.
Szary jest trudnym kolorem ,nie lubię np. szarych cieni bo wyglądam w nich jak ciężko chora zazwyczaj.China Glaze Recycle na paznokciach noszę z powodzeniem ale odcień Migotki to dla mnie klapa.Może jest za zimny?
Nie mniej jednak polecam przetestować,nakłada się świetnie i szybko schnie(chyba najszybciej z całej rodzinki Colour Alike,jaką posiadam) a jeżeli dobrze wam w takich szarościach to nic tylko patrzeć na swoje pazurki i się zachwycać :)

2 komentarze:

  1. Bardzo chcę ten lakier ale właśnie mam przeczucie, że nie będzie dobrze na mnie wglądał...szarość jakoś wyjątkowo nie pasuje mi na paznokciach, czasem mi się podoba ale chyba po prostu mam wtedy dobry dzień i sobie wmawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie,to niby taki neutralny kolor a w praktyce okazuje się trudny :(.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...