sobota, 9 kwietnia 2011

Recenzja: Himalaya Herbals Proteinowy szampon 2w1 ochrona koloru i Proteinowa odżywka ochrona koloru





Wypróbowałam już na prawdę ogromną liczbę różnych szamponów,tych drogeryjnych i tych profesjonalnych.Były wśród nich produkty kiepskie,przeciętna ale też i takie,które przypadły mi do gustu i wracam do nich często.Jednak najlepszy szampon,jakiego do tej pory używałam został kupiony zupełnie przypadkiem.
Razem z kilkoma innymi kosmetykomaniaczkami robiłam zamówienie w sklepie internetowym Himalaya Herbals.Niestety pechowo wysiadł mi internet więc poprosiłam koleżankę składającą zamówienie,żeby oprócz moich ulubionych maseczek HH (o których na pewno kiedyś tu napiszę)wybrała mi coś jeszcze bo i tak wysyłka była darmowa.Zaproponowała mi szampon bo właśnie pojawiła się w sklepie nowa linia.Ok,pomyślałam-"himalajowy" szampon na pewno krzywdy mi nie zrobi bo to fajne,ziołowe kosmetyki a do tego tanie.
Minęło trochę czasu zanim wypróbowałam zakupione Proteinowy szampon 2 w 1 ochrona koloru do włosów farbowanych i Proteinową odżywkę do włosów faborwanych (jak każda szanująca się kosmetykomaniaczka mam swoją kosmetyczną spiżarkę,w której nowe zakupy grzecznie czekają na swoją kolej aż je wypróbuję ;) ) ale była to miłość od pierwszego użycia.
Jeszcze nigdy nie miałam tak miękkich,błyszczących,pachnących i puszystych włosów jak po tym duecie!Moje "kudełki" ;) są wymagające,długie,farbowane i wszystko co tylko jeszcze możliwe dla tego nie tak łatwo im dogodzić.Tym produktom (za 12,39zł sztuka!) udało się jednak tego dokonać.Używanie uprzyjemnia dodatkowo zapach,taki trochę nieokreślono-ziołowy ale bardzo ładny,mnie osobiście kojarzy się właśnie z czystymi i zadbanymi włosami,który utrzymuje się zazwyczaj do następnego mycia.Nie jest obezwładniający czy dokuczliwy,nic z tych rzeczy-to raczej delikatny sprawia przyjemność, ilekroć włosy znajdą się bliżej twarzy.

Jeżeli chodzi o opis producenta i składniki:

SZAMPON PROTEINOWY 2 w 1 ochrona koloru - do włosów farbowanych 200 ml Unikalna formuła myje i chroni włosy farbowane sprawiając że ich kolor przez długi czas pozostaje intensywny i pełen blasku nawet przy częstym myciu. Wyjątkowa kompozycja ziół wygładza i odbudowuje włosy nadając im promienny i zdrowy wygląd. Odżywia i uzupełnia w naturalne proteiny. Nowa seria szamponów wzbogaconych o ekstrakt z wyselekcjonowanych ziół bogatych w naturalne proteiny. Zaspokaja trzy najistotniejsze potrzeby włosów: wzmacnia je, zapobiega wypadaniu i chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.
Zawartość: Szampon zawiera: Kwiat lotosu i Chińska Róża: skutecznie i naturalnie odżywia włosy i skórę głowy Aloes: nawilża i nadaje włosom miękkość Black Myrobalan (migdałecznik chebułowiec): chroni włosy farbowane.
Sposób użycia: Szampon nanieść na mokre włosy, delikatnie masować włosy i skórę głowy. Pozostawić na 1-2 minuty, następnie spłukać. W razie konieczności zabieg powtórzyć.



ODŻYWKA PROTEINOWA ochrona koloru - włosy farbowane 200 ml
Unikalna kompozycja ziół delikatnie odżywia i chroni włosy farbowane, sprawiając że ich kolor przez długi czas jest intensywny i pełen blasku. Wygładza i odbudowuje włosy, nadając im piękny i zdrowy wygląd.
Odżywia i uzupełnia w naturalne proteiny.
Nowa seria odżywek wzbogaconych o ekstrakt z wyselekcjonowanych ziół bogatych w naturalne proteiny. Zaspokaja trzy najistotniejsze potrzeby włosów: wzmacnia je, zapobiega wypadaniu i chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.
Bezpieczna dla włosów farbowanych i po trwałej ondulacji.

Zawartość: Odżywka zawiera:
gorzki melon i marakuję: skutecznie i naturalnie odżywia włosy farbowane i skórę głowy
ciecierzycę i kiełki pszenicy - bogate źródło naturalnych protein
Sposób użycia: Odżywkę delikatnie wmasować w umyte, wilgotne jeszcze włosy od cebulek po ich końcówki. Pozostawić na 1-2 minuty, następnie dokładnie spłukać.

Czy chroni kolor?Przyznam bez bicia,nie wiem.Farbuję włosy szamponem a ni trwałą farbą i on stopniowo traci na kolorze i dzieję się tak niezależnie od produktów do pielęgnacji,jakich używam.Taka już natura szamponu koloryzującego.Na pewno jednak ten zestaw nie powoduje nadmiernego wypłukiwania się czy płowienia.
Acha,nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię odżywki do włosów,które nadają się do nakładania także na skórę głowy,mam wtedy wrażanie że mam prawdziwe 2 w 1 :).

Szkoda,że ciężko u nas HH dostać stacjonarnie.Co prawda niektóre produkty pojawiają się w Supepharmie,ale nie jest to pełna oferta.W sieci dorgerii DM (która też niestety do nas nie dotarła) można kupić właściwie większość produktów Himalaya Herbals.

Wczoraj zamówiłam kolejne butelki tego szamponu i odżywki(jakiś czas go nie używałam,bo jestem niepoprawnym eksperymentatorem i lubię testować nowe rzeczy,nawet jak mam już swoje sprawdzone typy) a do tego postanowiłam kupić też Proteinowy szampon i odżywkę w wersji do włosów suchych.Bardzo jestem ciekawa różnic między tymi dwoma wersjami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...