sobota, 30 kwietnia 2011

Swatch me baby: błyszczyk Essence Stay with me 03 Candy Bar




Oczwywiście nie mogłam oprzeć się pokusie zakupu nowych błyszczyków Essence(i prawdę mówiąc nawet nie próbowałam się opierać ;) ).Kupiłam dwa,jasny róż 01 Me&My Icecream oraz ten oto właśnie koralowy 03 Candy Bar.
W opakowaniu wygląda na typowy koral,jak jest jednak na ustach?Po nałożeniu daje to bardzo ładną i soczystą kombinację różu,czerwieni i pomarańczowo-koralowego.Nie jest bardzo kryjący,ale daje dość wyraźny,półtransparentny kolor (gdyby był to lakier do paznokci,powiedziałabym że ma wykończenie jelly ).






Ładnie delikatnie pachnie a konsystencja dość gęsta,co przyznam bardzo mi się podoba bo lubię gęstsze błyszczyki.Przyjemny na ustach,treściowo-balsamowaty(miłośniczkom błyszczyków,których nie czuć na ustach może to trochę przeszkadzać)Bardzo wygodny,choć na pierwszy rzut oka dziwaczny aplikator.
Jak z trwałością?Zdecydowanie należy do trwalszych błyszczyków,ale nie ma co się łudzić że jest to super trwałe mazidełko.Błyszczyk nie jest,i nigdy nie będzie tak trwały jak matowa szminka i przy jedzeniu czy piciu ściera się.



Jestem zadowolona i przyznam szczerze,że mam ochotę na wszystkie kolory tych błyszczyków(paleta kolorów na prawdę twarzowa i zachęcająca!
)
Jedynym minusem jest pojemność,produktu jest w opakowaniu tylko 4ml,ale za niecałe 9zł jestem to w stanie przeżyć ;)

4 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz w koralowych usteczkach :-) ja mam 3 sztuki z tej serii (01, 02 i 05) są super :-) baardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :* dobrze czuję się w takich kolorach.

    Dzisiaj byłam w "lepszej" Naturze,były w niej wszystkie kolory i na pewno wskakuje na listę czerwony 07,fuksjowy 05 i magentowy 04.
    01 jestem troszkę zawiedziona bo właściwie go nie widać,daje efekt bezbarwnego błyszczyka a liczyłam na bardziej słodki cukierkowy róż(u Ciebie Idalio wygląda dużo ładniej,tak właśnie słodko-cukierkowo ten kolor).Ciekawa jestem jak bezowy 02 by wyglądał.
    Zdecydowanie chcę wszystkie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie:) Piersionki robaki sa super:D
    A na pedzelek kulkowy Essence napewno Ci sie uda zalapac jeszcze:)

    Swietny ten Candy Bar:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...