piątek, 24 czerwca 2011

NOTD: OPI MY Chihuahua bites!


Szybkie NOTD z udziałem OPI My Chihuahua Bites!.Długo się zbierałam,żeby wam go pokazać bo na prawdę ciężko uchwycić jego kolor.Tym razem jednak prawie mi się udało(prawie bo oczywiście zdjęcie nigdy nie odda pełni koloru i jego uroku).

My Chihuahua bites! to mój mój Kolor Wszechczasów.Absolutnie ukochany.Widziałam podobne kolory(w końcu jestem jak wiecie prawdziwą koneserką koralowych lakierów ;) )ale żaden nie pasował tak idealnie do mojej karnacji i nie dawał takiego efektu.
Idealny koral z zarówno pomarańczowymi,jak i różowymi tonami.Bardzo soczysty i odrobinę neonowy.Do tego wszystkiego przy odpowiednim świetle bardzo dobrze udaje czerwony lakier.Takie all-in-one.
Wykończenie bardzo błyszczące(na zdjęciu bez lakieru nawierzchniowego) lekko w kierunku jelly.



Gdybym miała wymyślić idealny lakier to wyglądałby właśnie tak.Koooocham go :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach:")

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! ;D Jejkuuuuś, rewelacyjny. Bardzo mi się podoba ;) Świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pisałam na klubie lakierowym, ale napiszę i tu - śliczny! *.* Bardzo mi się podoba, ostatnio chodzą za mną takie neonowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę szczerze polecam Ci Cziłałkę.Jest cuuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor =] I jak dla mnie bomba =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Soczysta, żywa czerwień, bardzo kobieca, super.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor, OPI zawsze ma super kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...