sobota, 21 lipca 2012

Essie Absolutely Shore










Ultra jasny seledynowy, przykurzony kolor. Nie nazwałabym go już raczej miętusem, jest tak jasny, że to raczej biel z domieszką seledynowego. Wygląda bardzo świeżo i fajnie. Aplikacja nie należy do najłatwiejszych, na zdjęciu są dwie warstwy i te dwie warstwy wystarczą do przyzwoitego wyglądu, ale trzeba się nieco namęczyć malując paznokcie Absolutely Shore. Myślę, że głównym spawcą problemu jest tu pędzelek, jest to limitowany kolor i kupiłam go w Douglasie (gdzie na szczęście Esie kosztuje teraz też 35zł jak w SP) a co za tym idzie ma cienki pędzelek z amerykańskiego sortu a nie super wygodny szeroki europejski pędzelek. Sama formuła jak na tak rozbielony pastel nie jest najgorsza i podejrzewam, że w komplecie z szerokim pędzlem nie nastręczałaby większych trudności.
Bardzo podoba mi się ten lakier i koniecznie muszę wypróbować go na stopach, gdzie wszelkie pochodne bieli wyglądają wyjątkowo fajnie.

22 komentarze:

  1. Nie przypadł mi do gustu .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby ładny... ale jakiś taki nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :) muszę mu się bliżej przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się... wygląda jak biały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciach wypada jakoś trupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dla mnie trochę jak korektor, ale ja się za bardzo nie znam na lakierach do paznokci.

      Usuń
  6. Mam od Urbaśka i bardzo lubię :) idealny, letni kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim klimacie, trochę taki bez wyrazu...ale co, kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm.. nie wiem, nie wiem.. raczej wygląda mi on na biały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też coś w ten deseń. W ogóle to dzisiaj na blogach króluje essie :D fajnie fajnie lubie toooooo!

      Usuń
    2. zauważyłaam! :D a ja ani jednego nie mam ;(

      Usuń
  9. całkiem fajny, choć bez większych zachwytów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie odrobinę zbyt jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor. Ale promocja fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny ciekawy kolorek :) Mam podobny z Coral Prosilk i sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten lakier, rzuca się w oczy

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...