wtorek, 19 marca 2013

Sally Hansen Blue Me Away!





Uwielbiam zimię. To jednak powiedziawszy, muszę się przyznać że aktualna pogoda z pod znaku 2 stopni na plusie (z odczuwalną temperaturą conajmniej -10) i śniegu z deszczem na prawdę mnie przygnębia i denerwuję. Na osłodę postanowiłam sprawić sobie kilka lakierów w żywszych kolorach. W Superpharmie trwa promocja na lakiery Sally Hansen Xtreme Wear, które kosztują tylko 10,99zł. Bardzo lubię tą linię, mam upatrzonych kilka kolorów i powoli realizuję plany w ramach dostępności ;).

Blue Me Away! to kolejny (po genialnym Pacific Blue) świetny odcień niebieskiego. Żywy, wyrazisty, oscylujący gdzieś pomiędzy niebieskością a turkusem. Wyraźnie widzę domieszkę zieleni, co nie do końca udało się uchwycić na zdjęciach.
Formuła świetna, przy odrobinie starań spokojnie może to być jednowarstwowiec.

Blue Me Away jest niesamowicie optymistyczny, gorąco polecam wam ten kolor. Szczególnie w promocji.


34 komentarze:

  1. Jakie masz długie paznokcie o_O :D Piękny odcień, muszę zajrzeć do SP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :> mam chrapkę na taki kolorek

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Ja to chyba zachwycam się każdym niebieskim lakierem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki on ładny. Coś mnie bierze na niebieski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny niebieski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoich paznokci w niebieskościach nie lubię, niestety.
    Na Twoich ten kolor prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor, taki letni.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ale pozytywny. ;) Lubię takie elektryzujące niebieskie lakiery.

    Szkoda, że nie mam SP w okolicy, puf.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny odcień błękitu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jutro lece po Pacific blue! :) Mam nadzieję, że mi nie wykupili :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Błękitne cudo!!! niedługo nadejdzie czas aby w takie się zaopatrzyć i poczuć lato :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Maruda, Ciamajda, Sasetka, Smerfetka, papa Smerf, Zgrywus, Laluś... chyba nie pamiętam aż 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest piękny, letni i wprawiający w dobry nastrój.
    Ja nie mam miłych wrażeń z tą serią lakierów, kupiłam kiedyś wypatrzony i wymarzony budyniowy róż do frencha, robił drastycznie zacieki i nie dało się nim pomalować paznokci, wyglądały tragicznie.
    Mam serię Insta-Dri i jestem zadowolona bo super ekspresowo schną, ale na drugi dzień już trzeba poprawiać albo zmywać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek, sporo niebieskości widuję ostatnio na blogach.
    Promocja świetna, szkoda, że ja nigdzie pod ręką nie mam superpharm a pogoda do dalszych podróży raczej mnie nie zachęca :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny optymistyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie masz ładne długie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię lakiery Sally Hansen. Są trwałe. A ten niebieski jest taki wyrazisty, że aż bije po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, szkoda, że nie mam Superpharm w okolicy, z chęcią wypróbowałbym jakiś lakier z tej serii, mają genialne buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  19. super kolor, taki "smerfowy" ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny :D kocham takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest piękny :) uwielbiam niebieski kolorek :) pozdrawiam http://swiatanastazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek jest cudowny :)Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aha dziewczyny, przy tym lakierze konieczna jest baza. Pomalowałam jeden paznokieć goły ;) bez bazy i bardzo brzydko go zabarwił. Uważajcie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam ten lakier w tamtym roku od koleżanki i nie wiem dlaczego do dziś go nie użyłam. Po Twoich zdjęciach na pewno się poprawię, bo wygląda świetnie! ;D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...