poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Iwostin Correctin Puritin Fluid matujący trwale kryjący SPF30


Dziś o produkcie, którego używam już od dłuższego czasu. Zaczęło się od kilku próbek produktów z serii Correctin ( fluid matujący, wzmacniający i łagodzący), zużyłam je z przyjemnością i zdecydowałam się na zakup pełnowymiarowej tuby. Właściwie wszystkie trzy wersje były bardzo dobre, nie zauważyłam pomiędzy nimi większych różnic. Ostatecznie kupiłam matujący Purritin w kolorze 02 Naturalny. W Superpharmie kosztował 32,99zł za 30ml, co uważam za na prawdę świetną cenę.


Jestem bardzo, bardzo zadowolona z iwostinowej interpretacji pielęgnującego wielofunkcyjnego podkładu/bb kremu. Za ogromną pochwałę zasługuje filtr SPF 30. Sprawdził się w greckim słońcu, nie spływał z twarzy, trzymał się dobrze i chronił przed poparzeniem. Produkt ma przyjemną konsystencję, jest kremowy ale nie tłusty, nie muszę go przypudrowywać (choć tu muszę zaznaczyć, że nie mam aktualnie dużych problemów z nadmiernym błyszczeniem się skóry). Dobrze kryje, ale wygląda naturalnie. Nakładam go z powodzeniem zarówno palcami, jak i pędzlem typu flat top.
Kolor 2 Naturalny był idealny przed wakacjami, teraz jestem mocniej opalona ale nadal go noszę, używam tylko trochę bronzera. Kolory są ciepłe i raczej naturalne.
Tubka jest miękka i łatwo z niej wydobyć produkt, jednak przez matową powierzchnię łatwo się brudzi.

Nie tylko nie mam się czego przyczepić w kwestii tego produktu, ale uważam go za wyjątkowo udaną premierę. Spełnia obietnice producenta, jest tani i sprawdza się jako ochrona przeciwsłoneczna. Zdecydowanie polecam!



18 komentarzy:

  1. Jak za Iwostinem nie przepadam, tak na ten podkład (w wersji do cery wrażliwiej) mam chrapkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kompletnie sie nie sprawdził :/ robiło mi się z niego ciasto na twarzy. teraz po przerwie dam mu jeszcze szansę i zobaczymy czy będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie miałam styczności z kolorówką od Iwostinu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię ich kolorówki... paskudny skład jak i niezadowalające krycie itp.
    za to żel do mycia twarzy Purritin wymiata :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zastanawiałam się nad jego zakupem - myślę,że w przyszłości się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po takiej recenzji muszę mu się przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę sie za nim obejrzeć, iwostin bardzo lubi się z moją buzią

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim na YT, a tu kolejna pozytywna recenzja. Duża ochrona przeciwsłoneczna kusi dodatkowo. Chyba trzeba się mu przyjrzeć. Szkoda, że nie dorzuciłaś zdjęcia jak się prezentuje na twarzy:(.

    OdpowiedzUsuń
  11. chcialam go kupic, gdy bylam ostatnio w Polsce, ale w koncu sie nie zdecydowalam ;) i teraz zaluje ;) ale to nic- dzisiaj lece do Polski, wiec jesli znajde - pewnie go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy, chętnie sięgnę po próbkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten naturalny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio patrzyłam na niego;) muszę koniecznie zdobyć próbkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęciłaś mnie, chociaż wcale nie miałam ochoty na nowy produkt tego typu. Poszukam go w SP.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi świetnie, ale ja już mam swojego ulubieńca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you,
    The given information is very effective.
    I'l keep update with the same.

    Estetik

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...