wtorek, 5 kwietnia 2011

NOTD: Colour Alike Różowa Pantera

Pierwszy z lakierów Colour Alike,które ostatnio kupiłam.Różowa Pantera to róż-fuksja-magenta z niebieskim shimmerem(taki opis kojarzy mi się z OPI Kinky in Helsinki ale uwierzcie,to zupełnie inne kolor!).Na zdjęciu porównanie z OPI Dim Sum Plum i tu też zdecydowanie widać różnicę.


Jeżeli chodzi o sam lakier to nie mam większych zastrzeżeń,ładnie kryje,ma wygodny pędzelek.Czas schnięcia dłuższy niż OPI no ale i cena dwa-trzy razy niższa więc wybaczam;).Bardzo ładny efekt dają niebieskie drobinki.

Kolor bardzo ładny,nic odkrywczego ale podoba mi się.Niedługo następne(w tym zjawiskowa Szara Migotka :) ! )

6 komentarzy:

  1. oo idealne na wiosne magiczne kolory też takie chce :) pozazdrościć
    http://sweetperelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam-nic tak nie poprawia humoru jak nowy lakier w fajny kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubie takie żywe kolorki. Zapraszam na mojego bloga - beautyandfashion95.blogspot.com Dopiero zaczynam, ale napewno się rozkręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery Colour Alike są świetne, jednak tutaj bardziej podoba mi się OPI, ale to tylko dlatego że jestem zagorzałą fanką kremów:P
    Aczkolwiek przyznam, że coraz bardziej po swatchach zaczyna mi się Szara Migotka podobać, więc może wkrótce się to zmieni;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja generalnie też najbardziej lubię maty ale dobrym shimmerem nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...