piątek, 27 maja 2011

Paczkuszka od firmy Synesis + NOTD


Dzisiaj spotkała mnie niezwykle miła niespodzianka,w drzwiach pojawił się listonosz z paczką a w niej przepięknie opakowane pudełeczko glinki marokańskiej od firmy Synesis.
Jestem absolutnie urzeczona tym,jak starannie i pięknie została zapakowana zwartość paczki.Jak widzicie na zdjęciu całość wygląda na prawdę wyjątkowo!Nie da się ukryć,że jestem typową sroką i piękne opakowanie ma dla mnie ogromne znaczenie.


Do glinki marokańskiej dołączona jest dokładny sposób użycia.Nie mogę doczekać się testowania bo wprost uwielbiam glinkowe maseczki(ale to już pewnie wiecie :) ) a z tymi naturalnymi mam bardzo dobre wspomnienia(min. za sprawą niezawodnej ziemi wulkanicznej,której kiedyś regularnie używałam)

Tak więc spodziewajcie się rychłej recenzji a do tego czasu kosmetyki Synesis wraz z opisami znajdziecie TU
.Firma ma w ofercie wiele różnych luksusowych produktów do rozpieszczania ciała i zmysłów,także perfumy które mam wielką ochotę wypróbować-w końcu korzenie mojej kosmetycznej manii tkwią właśnie w zapachach i wizażowym forum Perfumy :)



A oto mój ostatni NOTD.Ulubiony Essie Coat Azure i Essence Nail Art Special Effect Topper Circus Confetti.Jak wam się podoba taki ekstremalny glitter?Mnie nawet bardzo!Przypomina nieco China Glaze Hearty Party oraz Deborah Lippmann Happy Birthday.



14 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś wypróbować tej glinki.A opakowanie faktycznie przeurocze.Postarali się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) glinka super jest, będziesz zadowolona... a opakowania takie prezentowe, bardzo fajne, tylko ze trochę, tak troszeńkę ilość warstw mis ie kłóci z wizerunkiem kosmetyków naturalnych;) a to taki off topic mały, bo same synesisowe cudeńka są prześwietne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Barwy,rację.Jednak do luksusowo-szlachetnej już trochę bardziej ;).Nic nie poradzę,że mam słabość do tego typu drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mani, bardzo mi się podoba :) Uwielbiam circus confetti!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te paznokcie :> To miło, że dostałaś paczuszkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam takiej glinki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta glinka marokańska jest świetna, też ją testowałam na blogu. Buzia po niej jest gładziutka jak pupa niemowlęcia:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja poczekam grzecznie na recenzję, choć sposób w jaki zapakowali już zachęca. Chyba jestem troszkę powieszchowna, ale lubię jak ktoś się stara mnie ucieszyć ładnym opakowaniem. To takie miłe dla oka :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj toppery mnie nie porywają, ale przy Circus Confetti zmieniłam zdanie ;) Teraz specjalnie pod niego kupuję lakiery bazowe :D w Twoim wydaniu, na niebieskim prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oposie,jakie kolory bazowe pod niego polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam ten topper :) to była miłość od pierwszego wejrzenia ;) próbowałam na różnych lakierach, ale najlepiej sprawuje się na różowych, beżowych i prawdopodobnie na czarnych (tej wersji jeszcze nie miałam).

    Zapraszam na moje rozdanie (jeśli uznasz to za spam - usuń) :

    http://fiolka86.blogspot.com/2011/05/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten top i bardzo podoba mi się efekt jaki daje. do szału doprowadza mnie tylko zmywanie... i pewnie dlatego stoi sobie na półce i czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To fakt,zmywanie jest koszmarem :/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...