piątek, 22 lipca 2011

Burn testuje: Floslek Łagodny żel do higieny intymnej



Płyn do higieny intymnej to ważny element pielęgnacji,dla tego warto znaleźć kosmetyk który jest dla nas najbardziej odpowiedni.Musi być odpowiednio łagodny,ale też i skuteczny.
Jak z zadania wywiązuje się płyn Flosleku?


Według producenta:


"Bardzo delikatny żel do higieny intymnej. Zawiera ekstrakt z mydlnicy o własnościach myjących oraz  ekstrakt z nagietka o działaniu przeciwzapalnym, uspokajającym i łagodzącym podrażnienia. Wzbogacony o prebiotyk, który  odnawia naturalną florę bakteryjną, stymuluje rozwój bakterii przyjaznych skórze, a hamuje rozwój bakterii oraz  grzybów  chorobotwórczych. Przebadany pod kierunkiem lekarzy: dermatologa i ginekologa na osobach z dodatnim wywiadem w kierunku alergii i atopii. Polecany kobietom w ciąży i po porodzie z uwagi na delikatne i skuteczne działanie.  Łagodnie myje, neutralizuje przykry zapach, zapewnia wielogodzinne uczucie czystości i świeżości, nie wysusza śluzówki i skóry w obrębie miejsc intymnych (92% testujących).   Stosowany regularnie  zapewnia komfort, łagodzi podrażnienia, przyspiesza regenerację drobnych uszkodzeń, otarć i odparzeń. Dzięki zachowaniu lekko kwaśnego odczynu pH zapewnia fizjologicznie prawidłowy stan skóry i śluzówki miejsc intymnych"


Gdzie kupić? w aptekach,drogeriach i sklepie internetowym producetna

Cena: kilkanaście złotych/200ml 


Według Burn:

Dobry,delikatny płyn.Nie pachnie,jest bezbarwny.Dość płynna konsystencja,ale dzięki opakowaniu z pompką wygodnie się go używa.
Nie wysusza delikatnych okolic,ale też specjalnie nie nawilża.
Co do utrzymywania odpowiedniego ph,cóż trudno jest mi to jednoznacznie stwierdzić ;).Żel nie spowodował jednak absolutnie żadnego dyskomfortu za co należy mu się pochwała.Żele do higieny intymnej potrafią być bardzo różne,niektóre to zdecydowanie niewypały-podrażniają i wysuszają.
 Moim ulubieńcem pozostanie nadal Lactacyd,ale Floslek jest jak najbardziej ok.

Skład:

Ingredients (INCI): Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Propylene Glycol, Saponaria Officinalis Extract, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Panthenol, Sodium Chloride, Parfum, Polysorbate 20, Lactic Acid, Calendula Officinalis Extract, Disodium EDTA

 

14 komentarzy:

  1. Ja też używam Lactacydu, i boję się próbować innych-choć pewnie są równie dobre.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również najlepszy jest Lactacyd :) używałam kiedyś Ziaji (takie duże, niebieskie opakowanie) ale nie zdała egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od zawsze używam żelu z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jeszcze Ziaję niebieską i zieloną za ładne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam z Avonu i jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ;) nominowałam Cię do one lovely blog award: http://verqaa.blogspot.com/2011/07/017-one-lovely-blog-award.html

    p.s.
    Ja też wolę Lactacyd. Flosleku próbowałam ale jakoś ten pierwszy daje mi większy komfort ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje zostałas nominowana przezmnie do one lovely blog award!!
    http://meduza123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem wierną fanką lactacyd i chyba już tak zostanie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie Lactacyd podrażnia :( ten chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie lactacyd jest trochę za gęsty

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez lubie i korzustam z niebieskiej ziajii

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam obecnie z ziajii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie go kupiłam z chęcią wypróbowania. ;) Dla mnie większość płynów do higieny intymnej to totalna porażka, lactacyd niestety też mnie podrażnia. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja do płynów do higieny intymnej dużej wagi nie przywiązuję, warunek pierwszy - pompka przy opakowaniu, warunek drugi - żeby nie szkodził :) jakiś większych problemów nie mam, więc mogę wybierać :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...