piątek, 22 lipca 2011

Burn testuje: Olay Active Hydrating Krem aktywnie nawilżający na dzień dla cery wrażliwej


W kwestii kremów do twarzy jestem bardzo kapryśna,albo powinnam może powiedzieć-moja skóra jest kapryśna.Rzadko kiedy coś pasuje jej na dłuższą metę i zazwyczaj mam kilka kremów,które stosuję zamiennie a po ich wykończeniu nie ponawiam zakupu.
Okazało się jednak,że krem Olay Active Hydrating do cery wrażliwej spodobał mi się i to nawet bardzo.




W wygodnym i bardzo ładnym słoiczku znajduje się gęsty krem o niemal maślanej konsystencji.Jest bezzapachowy i niekoloryzowany.
Po nałożeniu na twarz okazuje się,że owa maślana konsystencja świetnie nawilża,ale jednocześnie nie jest tłusta i szybko wchłania się do matu.To połączenie tworzy duet idealny dla przesuszonej,ale jednak mieszanej cery.
Nie wysypało mnie po tym kremie,ani z powodu podrażnienia ani z powodu zapchanych porów.Jeden z nielicznych nawilżaczy,których mogę używać bez przerwy,na dzień i na noc a moja skóra wygląda przy regularnym stosowaniu lepiej.Bardzo przypadło mi do gustu połączenie treściwości kremu z tym,że nie jest tłusty i pięknie się wchłania.Mam więc i odpowiednie nawilżenie i komfort noszenia.Z powodzeniem stosuję jako podkład pod makijaż mineralny.
 Niestety nie mam już kartonika ze składem a nie udało mi się też wyszukać go w internecie.
Krem kosztuje w Rossmannie około 15zł za 50ml i myślę że jest to na prawdę przystępna cena za tak udany produkt.
Zdecydowanie polecam.Skoda tylko,że nie zwiera filtra(to znaczy zwiera nieco bezużyteczny filtr 4,więc tak jakby nie miał nic).

A właśnie,pozostając w tym temacie.Jakie są wasze ulubione kremy na dzień z filtrami w przedziale powiedzmy 20-30?Muszę się w coś zaopatrzyć na wyjazd(i tak,jestem świadoma,że powinnam stosować wysokie filtry na co dzień,ale zostawmy tą kwestię  na razie na boku ;) )a nie wiem co byłoby dobre,niezapychające i niebielące.Będę wdzięczna za sugestie bo kompletnie nie mam pomysłu co kupić.

12 komentarzy:

  1. A myślisz, że byłby dobry dla cery normalnej i wrażliwej ? :)
    Bo szukam teraz jakiegoś kremu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że zdecydowanie.Ja nie jestem typową posiadaczką mieszanej cery,lubię treściwe kremy i myślę że dla normalnej będzie też jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to buszuję po drogeriach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie potrzebuje kremu na dzień i na noc dobrego w tym przedziale wiekowym i sama nie wiem na co się zdecydować;) Zapraszam na mój nowy profil na Facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Art-Gallery-Ana/223003574407994

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam nocną wersję tego kremu, ale jakoś mi nie podpasował, dziwnie pachniał i miał dziwną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  6. kremy Olay ma fajne, choć ich produkty są niestety napakowane parabenami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. zalapalam sie kiedys na fejsie jak je rozdawali i mysle, ze jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z tej serii emulsję nawilżającą i bardzo ją lubię, szybko się wchłania pozostawiając nawilżoną cerę

    http://sunshine12153.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. simply_a_woman co racja to racja,im mniej konserwantów tym lepiej.Ja jednak staram się nie ulegać strachowi przed parabenami.To jedne z najlepiej przebadanych składników kosmetycznych a badania te nie wykazują żadnego wpływu tak na gospodarkę hormonalną,jak i nie potwierdzają nadmiernego kumulowania się ich w organizmie na niebezpiecznym poziomie.

    opos-w-wannie,tan krem jest bezzapachowy i chyba wszystkie Olay do wrażliwej tak będą miały

    sunshine12153 miałam emulsję i była bardzo fajna,pięknie pachniała,ale o dziwo świeciłam się po niej,więc pewnie była za lekka(moja skóra w ten sposób reaguje zazwyczaj zarówno na zbyt ciężkie jak i zbyt lekkie kosmetyki)

    OdpowiedzUsuń
  10. fluid z LRP SPF 30 jest całkiem niezły :) Jest leciutki, całkiem szybko się wchłania... Niestety nie przetestowałam go jeszcze wystarczająco, ale zapowiada się nieźle ( i ma dobre opinie na KWC ) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mogę się przekonać do tych gęstych, treściwych formuł. Mam wrażenie, że po nałożeniu takiego kremidła powinnam siedzieć z nim na twarzy z godzinę aby się wchłonął przed makijażem. Ach, chciałabym miećna to czas :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam wersję do cery mieszanej i nie sposobał mi się. Raz, że ten SPF to trochę śmiech na sali, dwa że skóra była bardzo słabo nawilżona. Dobrze, że wersja dla wrażliwców lepiej się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...