wtorek, 5 lipca 2011

NOTD: Virtual Street Fashion Vinylmania + gradientowe pazurki


Dzięki uprzejmości marki Virtual mam przyjemność testować dwa lakier Street Fashion Vinylmania.Do recenzji otrzymałam 92 Pearly Nude i 109 I want to dance!.

"Street Fashion  - Barwy miasta
Najnowsza kolekcja lakierów Virtual.


Inspiracją najnowszej kolekcji lakierów marki Virtual jest odważna moda miejska.
Łączy w sobie pomysłowe, oryginalne stroje, ekstrawagancję oraz intensywne kolory.
Lakier Street Fashion jest doskonałym rozwiązaniem dla młodych kobiet, które tworzą własny niepowtarzalny styl i wyznaczają trendy.




Najnowsza kolekcja lakierów marki Virtual Street Fashion zawiera 30 najmodniejszych w tym sezonie propozycji kolorystycznych. W kolekcji znajdują się wszelkie odcienie różu i fioletu. Od delikatnych, pastelowych poprzez intensywne, głębokie odcienie. Styliści marki Virtual proponują także wiecznie modną krwistą czerwień. Kobiety ceniące neutralne, naturalne kolory znajdą w kolekcji szeroką gamę kolorów typu nude, naturalne beże oraz delikatne perłowe odcienie różu. W palecie barw znalazły się również wciąż modne odcienie szarości.



Gwarancją wysokiej jakości i trwałości lakieru są polimery winylowe, które chronią paznokcie oraz zapewniają trwały efekt. Formuła lakieru jest elastyczna, dzięki czemu lakier nie odpryskuje oraz zachowuje maksymalny połysk."
 
Muszę wam powiedzieć,że nie spodziewałam się,że będę tymi lakierami tak zachwycona bo wielu tańszym lakierom trudno sprostać moim wymaganiom.Okazało się,że one na prawdę kryją po jednej warstwie( w przypadku I want to dance! absolutnie nie ma potrzeby nakładać drugiej warstwy),łatwo się nakładają,błyskawicznie schną i mają bardzo błyszczące wykończenie.Pędzelek jest szeroki i zapewnia szybką aplikację.Dodatkowo kolory,które otrzymałam bardzo trafiają w mój gust.I want to dance to głęboki,malinowy róż (nieco bardziej ciemny i stonowany niż na niektórych z moich zdjęć) a Pearly Nude to różowawy,cielisty beż z malutkimi drobinkami.
Jestem bardzo wybredna,jeżeli chodzi o lakiery i zazwyczaj wolę kupić droższe,porządniejsze takie jak OPI czy China Glaze.Jak się jednak okazuje lakiery Virtual Street Fashion są nie tylko tanie,ale też i świetnej jakości.Polecam!
Z resztą zobaczcie same,jak świetnie wypadają na swatchach i porównaniach.

109 I want to dance!



Porównanie z OPI Dim Sum Plum (oba po jednej warstwie)






92 Pearly Nude




Porównanie z OPI Barefoot in Bacelona,Models Own Nude Beige i Revlon Nude Chick.





Na koniec NOTD pazurki gradientowe.Co prawda w typowym gradientowym manikiurze miesza się jeden kolor z białym,ale ja ponieważ nie mam białego lakieru i nie miałam ochoty się "babrać" użyłam 5 różnych odcieni.Jak wam się podobają paznokcie umalowane w ten sposób?
Użyłam OPI Bubble Bath,OPI Teenage Dream,Wibo różanego nr 8,Virtual Street Fashion I want to dance! oraz OPI From A-to-Zurich.
Muszę przyznać,że wygląda to całkiem ładnie :)




24 komentarze:

  1. podoba mi się ten virtualowy nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę nabyc jakis kolor, bo namówiłaś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fajny pomysł ja też tak chcę:) i jak miło,że nie tylko ja mam krótkie pazury, bo już wpadałam w kompleksy:)

    a na lakierowym OPI rozdaniu u mnie jesteś?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne kolory, dokładnie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor I want to dance byłby dobry na stopy ;> A takie odcienie jak Pearly Nude bardzo lubię, ale wolałabym go bez drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. oba lakiery mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten kolor nude od Virtual :)
    testowałam kolor cappucino - trochę podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się,że wam się podobają :)

    Pięknośćdnia-no właśnie :) ja mam krótkie pazury i lubię je bardzo,na prawdę przeszła mi już chęć posiadania długich(inna sprawa,że są na zapuszczanie za słabe).Na krótkich paznokciach każdy kolor wygląda dobrze,nawet jaskrawy neon jest bardziej dyskretny i "na miejscu" niż na dłuższych.

    Oczywiście,że się zgłosiłam.Zestaw boski i chętnie bym go przygarnęła do swojej trzódki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ada,ja też zazwyczaj wolę lakiery bez drobinek niż te z drobinkami ale ten nudziak bardzo wdzięcznie z nimi wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Nude jest piękny,
    Chyba w niego zainwestuje:).

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te kolrki w beżach:)

    uwielbiam :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nudziak bardzo przyjemny. A gradienty wyszły super. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ten róż się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, ten pierwszy kolorek przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba kolor I want to dance! Jest śliczny :] A gradient ładny tylko według mnie lepiej by wyglądał bez tego brokatowego :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten nude z Revlonu.

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory nude uwielbiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Virtualowy róż bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w Virtual 92 Pearly Nude chociaż najbardziej z Nude podoba mi się OPI ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten róż<3 pięknyy idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie dorwałaś serię różaną z Wibo! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. W Rossmnnie,jest teraz w promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...