niedziela, 9 października 2011

NOTD: OPI Ginger Bells




Co prawda to lakier z bożonarodzeniowej kolekcji OPI,ale dla mnie ten kolor po prostu krzyczy JESIEŃ!To ciekawe połączenie karmelowego brązu i pomarańczu z minimalną dozą czerwieni przywidzi na myśl dynie,spadające liście i wszystkie inne jesienne przyjemności.Wygląda zaskakująco elegancko i ładnie zestawiony z odpowiednimi ubraniami.Jednym słowem świetnie wpisuje się w jesienny nastrój.
Ma świetną konsystencję i dobrze kryje.
W rzeczywistości jest odrobinę ciemniejszy,najlepiej oddaje to ostatnie zdjęcie.Absolutnie uwielbiam jesienne kolory i jesień wogóle(tym bardziej,że coraz bardziej zbliża się moja ukochana zima :) )


PS.Ostatnio zdjęcia w postach są nieco większe.Wolicie je w takim formacie czy wręcz przeciwnie i powinnam powrócić do wcześniejszych ustawień?

10 komentarzy:

  1. Jestem zasokoczona bo kolor naprawdę mi się podoba! Zazwyczaj gustuje w całkiem innej gamie kolorów i na takie raczej nawet nie patrze, ale od pierwszego zdjęcia muszę przyznać, że pewnie bym się skusiła! :)

    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie typowo jesienny kolorek!:)
    szkoda, ze moje paznokcie bardzo nie lubia sie z lakierami OPI...a tutaj pora kupic pare jesiennych kolorkow;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor u Ciebie bardzo mi się podoba, jednak u siebie chyba nie umiałabym się do niego przekonać. :) Ale u Ciebie - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten kolor w ogóle nie kojarzy się ze świętami :) Jest przepiękny, ale faktycznie całkowicie jesienny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny jesienny odcień ale do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy kolor, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest ten kolor!! :)) idealny na jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie wydaje się trochę za duże, a reszta wygląda fajnie. :)

    Ten kolor może być i jesienny i zimowy, bo poza liśćmi kojarzy mi się jeszcze (zgodnie z nazwą) z piernikiem. :) Aż zrobiłam się głodna... ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...