piątek, 30 marca 2012

NOTD: Barielle Jess' Champagne Toast






Mój pierwszy lakier Barielle.Szaro-lawendowy metalik z dużymi różowymi drobinkami.Śliczny,szkoda tylko że brokat nie jest odrobinę bardziej widoczny.Wykończenie nieco chropowate,ale po dodaniu top coatu tylko wizualnie.Nie mniej jednak Jess' Champagne Toast bardzo mi się spodobał,jest w nim coś takiego że,nie mogę oderwać wzroku od paznokci.Wyglądają niemalże biżuteryjnie.
Wygodny pędzelek,bardzo szybko schnie i ładnie kryje po dwóch warstwach (choć po jednej wydaje się mało kryjący,to jednak złudzenie).


Dziewczyny,właśnie zabieram się za wystawianie mnóstwa lakierów na allegro.Zapraszam,może spodoba się wam coś,znajdziecie lakier z waszej wishlisty :)

6 komentarzy:

  1. byłaby zainteresowana:
    OPI Siberian Night oraz OPI Barefoot In Barcelona :) Wolisz poprzez all czy tutaj via email załatwimy temat?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam lakierków tej firmy, śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też nie bardzo wpada w oko ;P
    a lakerów mam za dużo . teraz chętnie przygarnęłabym Top matujący. także jeśli mogę tutaj prosić- jak ktoś ma na zbyciu to proszę dać znać ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...