poniedziałek, 5 marca 2012

NOTD:Sparitual Sacred Ground




To lakierowe cudeńko marzyło mi się od dawna.Kupiłam z okazji weekendowej akcji sklepu Sparitual kiedy cały dochód ze sprzedaży był przekazywany na bezdomne zwierzaki.Muszę bardzo pochwalić ten sklep,za wspaniałą inicjatywę i fakt iż wysyłka lakieru jest darmowa niezależnie od ilości zakupionych lakierów.Dobra robota,na pewno kupię coś ponownie.
To mój pierwszy lakier Sparitual,jestem bardzo zadowolona.Dobrze kryje,szybko schnie.Pędzelek jest wygodny.Drobinki są mocno napakowane,ale są gładkie w dotyku i nie ma problemu ze zmywaniem.Sacred Ground to piękny stalowy kolor z fioletowymi,złotymi,srebrnymi i niebieskimi drobinkami.Efekt zachwycający!

12 komentarzy:

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...