czwartek, 31 maja 2012

Ulubieńcy maja




Ostatnie chwile maja.Wymęczył mnie ten miesiąc dość porządnie (sesja :) )ale na szczęście już koniec.Oto moi ulubieńcy miesiąca,najczęściej używane produkty.

Produkty do włosów Himalaya Herbals,szczególnie proteinowy szampon 2w1 i proteinowa odżywka odżywka do włosów farbowanych.Starzy znajomi do których miałam okazję powrócić.Moje włosy je kochają.

Britney Spears Fantasy.Jeden z moich ulubionych zapachów,zbieracz komplementów(wywołujący nieco krępujące pytania o nazwę zapachu.Jakoś nie jestem fanką pani Spears ;) ).Dostałam w prezencie nową buteleczkę i mogłam znów się do nich "przyssać".Ostatnia pusta butelka została na Rodos :).

Essie w Superpharmie,w wersji z szerokim pędzelkiem.To nie ulubieńcy,to obsesja!

Cienie MAC Naked Lunch,Quarry i Satin Taupe zestawione razem.Połączenie proste ale na prawdę fajne,przeprosiłam się z Satin Taupe,który leżał odłogiem od dłuższego czasu.

Ikos Ziemia Egipska.Świetny bronzer.

MAC Warm Soul Mineralize Blush.Powrót starego ulubieńca.To ewidentnie najlepszy róż,jaki kiedykolwiek miałam i będę miała okazję spotkać a przelotne romanse tego nie zmienią ;).

Sephora korektor rozświetlający 02 (różowy).Do tej pory najlepszy korektor pod oczy,jaki miałam

Eveline Big Volume Lash Waterproof.Bardzo go polubiłam,korzystając z promocji kupiłam dzisiaj nawet zapas.


Jacy są wasi ulubieńcy?

25 komentarzy:

  1. Chodzi za mną ten tusz Eveline, będę musiała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę chyba kupić jakieś Essie w Superpharmie, żeby sprawdzić pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Burn, właśnie po raz pierwszy w życiu weszłam na stronę Himalaya Herbals... I przepadłam! Dzięki Ci! :D

    PS: chyba wypróbuję korektor Sephory, skoro tak chwalisz. I mówisz, że Essie ma teraz szerszy pędzel? Hmmm... czyżby czekała mnie wycieczka do Superpharmu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak skończę korektor MAC'a, to przyjrzę się tej Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam żel do twarzy himalaya i bardzo miło go wspominam, muszę się więc przyjrzeć produktom do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery z Essie - piękne kolorki !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy i ostatni Essie - piękne!
    Kultowy już pewnie Satin Taupe też śliczny.
    Zapachu Britney niestety nie miałam okazji poznać.
    Świetni ulubieńcy!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tusz mnie ciekawi, muszę wypróbować kiedyś
    a zapach Fantasy mam, ale bardziej wolę Fantasy Midnight :) ahh jedne z moich ulubionych :D
    pisałam o nim na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu wypróbować coś MACa

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z Tobą , że Essie to obsesja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te perfumy. :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam ulubieńców. Cały czas męczę projekt denko i nie mogę się od niego uwolnić...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. tymi lakierami z Essie wszyscy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantasy to też mój ulubiony zapach, przepiękny, mega słodki i bardzo trwały. :) Wracam do niego wiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam z Eveline inny tusz też w takim opakowaniu ale różowy, ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle jak mam kupić Essie to ostatecznie biorę coś innego i w końcu nie przetestowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog ! ;D serdecznie zapraszam do moich poczynan blogowych każdego chętnego , z góry dziękuję ! http://szukajacaszczescia12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę w końcu kupić jakiś lakier z Essie,chociaz jeszcze nie wiem czemu nie zrobiłam tego wczesniej! Róż i cienie z maca , klasyka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. również mam te perfumy, uwielbiam je, ale na jesień - zimę, są na prawdę dość trwałe i pięknie pachną!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...