czwartek, 19 lipca 2012

Flormar Nail Enamel Summer 2012 nr 446



Śpieszę wam donieść, że nie tylko róż Flormar okazał się świetny. Jestem również pozytywnie zaskoczona jakością lakierów. Pierwszy z nich kupiłam podczas ostatniego spotkania z Kasią ze sweet&punchy (ale tego koloru nie miałam jeszcze na sobie na dłużej) a przedwczoraj skusiłam się na kolor z nowej kolekcji letniej. Wybrałam 446 czyli fioletowo-niebieski lekko rozbielony kolor, który określany jest mianem periwinkle i z tego co wiem nie ma polskiej nazwy która go dokładnie opisuje. To nieco bardziej fioletowy chaber albo kwiat lnu. Piękny :), miałam od jakiegoś czasu ochotę na taki odcień.
Wiecie, że jestem bardo wybredna jeżeli chodzi o lakiery, muszę jednak przyznać że Flormar na prawdę może pochwalić się świetną jakością, szczególnie biorąc pod uwagę cenę (10,9zł!). Nakłada się rewelacyjne, jest to bezproblemowy jednowatsrwowiec, nałożyłam kolejną warstwę tylko z przyzwyczajenia. Zero smug, już po pierwszej warstwie kolor bez prześwitów, intensywny. Nie miałam też problemów z czasem schnięcia, nie odbiega od większości dobrych lakierów.


Pędzelek dość wąski i długi, ale raczej wygodny. Nakrętka nie jest może najwygodniejsza do manewrowania, ale nie jest to wielki problem.


Jestem na prawdę pod wrażeniem i szykuję się na kolejne kolory. W letniej kolekcji jest kilka bardzo fajnych, kusi też linia permanentna. Zdecydowanie polecam dziewczyny, i mówię to ja lakierowa maruda :)!


Miałyście do czynienia z lakierami Flormar? Jakie kolory polecacie?

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No właśnie fiołek to też nie jest. Ale zgadzam się co do jego śliczności ;)

      Usuń
  2. Piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się podoba kolor. Szkoda, że w tej letniej kolekcji nie ma jakichś neonów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy, ale może pora to zmienić:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor kojarzy mi się z chabrami :). Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do czynienia z tymi lakierami i to nawet dosyć blisko i często :) Kolor, który pokazałaś to jeden z najlepiej sprzedający się, obok tych żarówiastych różowych :) Flormarowe lakiery są naprawdę bardzo fajne i trwałe, większość z nich kryje już po pierwszej warstwie :)
    Ja lubię mięte 424, morski turkus 429, szarość złamaną fioletem z serii Supershine M126. Z letniej kolekcji lubię praktycznie wszystkie oprócz tych zieleni i niebieskości z drobinami czy perłą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jutro uda mi się wrzucić swatche wszystkich lakierów z tej letniej kolekcji :)

      Usuń
  7. mam kilka lakierów z tej firmy; a mianowicie 424 - cudowna mięta, dwa z serii neon pomarańcz - N004 i róż - N003 oraz lakier do wzorków z serii nail art NA12 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor, ale chciałabym wypróbować ich wściekły róż :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden lakier z tej firmy i trochę się na nim zawiodłam... po krótkim czasie szybko zgęstniał i bąbelkuje, dlatego na razie sobie je odpuszczam, mimo iż kolorki cudne:) Twój szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaki miałaś kolor tego lakieru, ale jest jeden śliczny, ale faktycznie zaczyna szybko gęstnieć i jest to mięta 424. Z resztą lakierów zaręczam osobiście nic się nie dzieje :)

      Usuń
  10. Piękny kolor, szkoda tylko, że w mojej okolicy nie ma nigdzie kosmetyków Flormar ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. A co miałaś na myśli pisząc linia permanentna??? Pierwsze słyszę o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. permanentna= nie kolekcja limitowana tylko taka dostępna przez cały rok

      Usuń
    2. Aaaaaa rozumiem, nie znałam tego określenia :)

      Usuń
  12. ladny chaberek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor,zauroczył mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor, uwielbiam niebieskie lakiery :)
    [Kosmetyki-Vickie]

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny kolor! jestem zachwycona - może gdzieś go dorwę, bo brakuje mi odcieni niebiesiego w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem fajny choć nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor:) Ja mam tylko jeden ich lakier, też jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam 5 lakierów tej marki, uwielbiam je :) a ten kolor jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny swietny kolor do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...