wtorek, 21 sierpnia 2012

Orly Rage




Znacie i kochacie Orly Glitz&Glamour? Tak? W takim razie przedstawiam wam jego kuzyna w kolorze miedzianego, różowego złota czyli Rage. Technicznie rzecz biorąc Glitz&Glamour ma nieco inne wykończenie ( to taka hybryda metaliczno glassfleckowo brokatowa ze względu na spore drobiny) a Rage to czysty metal ale oba kolory są w podobnym klimacie i zachwycą miłośniczki błyskotek. Rage to pełnokrwisty, wściekle połyskujący prawdziwy metalik. Odbija światło tak mocno, że z daleka aż świeci. Niestety oddanie tego efektu na zdjęciach nie jest prostym zadaniem, ale musicie mi uwierzyć że efekt jest zachwycający. Po bliższym przyjrzeniu się widać, że mikroskopikne drobiny są w dwóch odcieniach: platynowo-srebrnym i miedziano-różowym. podejrzewam, że to właśnie połączenie dwóch kolorów odpowiada za ten niesamowity połysk.
Na żywo jest bardziej miedziano-różowy niż beżowo złoty, jak by wskazywały na to swatche. Piękny!
Aplikacja bezproblemowa, kryje bardzo dobrze. Na zdjęciu dwie warstwy.

26 komentarzy:

  1. Coś w sobie ma, do niedawna nie lubiłam takich odcieni na paznokciach, a teraz byłabym skłonna kupić lakier w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, mam na niego ochotę od dłuższego czasu i muszę go mieć na zimę, bo zejdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo polowałąm bo raz zamówiłam i mi nie przyszedł :(. No ale teraz wreszcie dorwałam. Kupuj bo jest świetny! :D

      Usuń
  3. Piękny, idealny na jesień;-)

    Obserwuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, ale nie w moim stylu.. nie lubię miedziaków u siebie na pazurkach.. poza tym wolę jakoś kremowe wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę kremy, ale czasem nabieram ochoty na błyskotki.

      Usuń
  5. niby ładny ale jakiś taki dziwny i chyba nie dla mnie jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładny i do opalenizny na pewno wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zdecydowanie większą fanką wykończeń kremowych, ale ten wyjątkowo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Chociaż przyznam, że wolałabym wersję właśnie taką złoto-beżową jak na zdjęciach, niż z ciepłym, różowym błyskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto beżowym w tym klimacie będzie np. Models Own Champagne i OPI Designer De Better

      Usuń
  9. Ładnie faktycznie wygląda, chociaż ja jakoś w brokatach takich się nie czuję..wolę kremowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mówię tego zbyt częstoo (hmm.. prawie w ogóle - jak każda lakieromaniaczka)ale jakoś nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam kiedyś w GR podobny lakier, tzn kolorystycznie pewnie był nieco inny, ale miał takie bijące po oczach wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny kolor! co prawda ja nie stosowalabym go solo, tylko w polaczeniu z czyms niemetalicznym ale i tak pieknie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, aż iskrzy od ilości drobinek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny odcień, odważny ale piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny!!! mam bardzo podobny ale ten o wiele lepiej się prezentuje! http://something-of-beauty.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No fajny kolor :) Idealny na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze zachwycam się takimi odcieniami u innych, na swoich paznokciach rzadko takie kolory noszę.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...