poniedziałek, 10 września 2012

Essie Eternal Optimist






Na specjalne życzenie :). Essie Eternal Optimist. Przybrudzony, delikatny różo-beż. W butelce przypomina trochę Kobo Toronto, jednak na moich paznokciach wygląda o niebo lepiej. Nie wychodzą z niego brązowe nuty, wygląda subtelnie i elegancko. To taki pośredni kolor pomiędzy cielakiem a różem. Bardzo fajny. Polecam nie tylko miłośniczkom delikatności na paznokciach.

Ps. zapomniałam nałożyć drugą warstwę na mały palec, stąd ten prześwit :)

9 komentarzy:

  1. o, a ja statnio pokazywałam bardzo podbny kolor z miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! Na pewno bym go kupiła, gdybym nie miała podobnego koloru z Golden Rose w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, ale chyba wolę Lady Like :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :) szczerze ...jakoś nigdy nie zwróciłam na niego uwagi i nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on się nie rzuca w oczy na półce, ale na paznokciach wygląda bardzo wdzięcznie :)

      Usuń
  5. W buteleczce wygląda na lekko zgaszony, na paznokciach prezentuje się dużo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ładnie wygląda, choć raczej nie pasuje do mojej karnacji..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny essiak :) Podoba mi sie ;)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...