piątek, 14 września 2012

Po czwarte: Dbaj o skórę wokół oczu

Kolejna odsłona Dekalogu zdrowej skóry Floslek. Jedna z najważniejszych bo dotyczy dbania o wrażliwą skórę wokół oczu.


"Kremy pod oczy i kremy do twarzy mają różne pH, dlatego nie powinno się ich stosować zamiennie. Dobrze dobrany preparat pod oczy i odpowiednio wykonany delikatny masaż skóry w trakcie aplikacji zapobiegają powstawaniu zmarszczek.
Skóra w okolicach oczu wymaga szczególnej pielęgnacji. Przede wszystkim powinniśmy ją prawidłowo oczyszczać specjalnymi preparatami. Bardzo ważny jest również odpowiedni dobór preparatu pielęgnacyjnego uwzględniającego specyfikę tego obszaru skóry. Powinien on nawilżać i ujędrniać skórę, a także łagodzić podrażnienia, regenerować i chronić ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi – radzi dr Henryka Dąbrowska."


Mam mieszaną cerę, ale nie przepadam za bardzo lekkimi kremami. Szczególnie w przypadku pielęgnacji skóry okolic oczu. Tym czasem na półkach aż roi się od lekkich kremów, które obiecują że będą szybko się wchłaniać i nie pozostawią tłustego filmu. Cóż jednak z tego, skoro ja takiego właśnie ochronnego filmu pod oczami potrzebuję. Znazałam kilka całkiem fajnych, bardziej nawilżających kremów (min. Floslek pod oczy do skóry wrażliwej, o którym już wcześniej pisałam) jednak żadne nie był idealny. Niektóre podrażniały, inne były mało wydajne a jeszcze inne nieco za drogie (np. Dermika z kwasem hialuronowym).
Myślałam już, że będę musiała zdecydować się na krem 60+ ;). W końcu jednak trafiłam na krem idealny, Floslek znowu potwierdził, że zasługuje na miano mojej ulubionej polskiej firmy.
Bio-certyfikowany krem pod oczy, na dekolt i szyję z serii Be Eco wreszcie spełnił wszystkie moje oczekiwania, jeżeli chodzi o pielęgnację skóry wokół oczu.


Ma bardzo gęstą, maślaną konsystencję. Dobrze się wchłania i dogaduje się z produktami do makijażu, ale jednocześnie pozostawia ochronny nawilżający film. Jest bardzo wydajny, wystarczy na prawdę odrobinka. Smaruję nim tylko okolice oczu, na szyi i dekolcie lepiej sprawdzają się u mnie kremy, których używam do reszty twarzy. Myślę jednak, że posiadaczki suchej lub nieco bardziej dojrzałej cery polubią go również do pielęgnacji dekoltu i szyi (co potwierdza moja mama, która również kupiła sobie ten krem).
Dodatkowym plusem jest bardzo dobry, naturalny skład.
Niezbyt podoba mi się ciężki słoiczek. Nakrętka jest plastikowa i mało elegancka a srebrna obwódka ściera się natychmiast. Są to jednak jedyne aspekty, do których mogę się przyczepić. Krem kosztuje ponad 30zł/50ml, ale biorąc pod uwagę wydajność na prawdę nie można go nazwać drogim.

Zdecydowanie polecam, mój ulubiony krem pod oczy! Wreszcie coś co na prawdę nawilża.

Ocena: 6-


18 komentarzy:

  1. Ciekawy krem- masz rację, trudno jest dobrać odpowiedni kosmetyk skierowany do okolic oczu, a widząc skład, certyfikat i znając Twoją opinię jestem pewna, że następnym kupionym kremem do pielęgnacji będzie właśnie ów Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja jestem na prawdę bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, Floslek zdetronizował moją ulubioną dotychczas Ziaję.

      Usuń
  3. Mam ten krem i akurat zabieram się za recenzję ale widzę, że u mnie ona będzie bardzo odmienna ;)
    Powiem tyle, że pod oczy w ogóle się nie sprawdził i nie rozumiem tego przeznaczenia ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że z tej ekologicznej serii jest też krem pod oczy. Takie maślane kremiki lubię na noc, tak więc będę pamiętać o FlosLeku na przyszłość, kiedy zużyję zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna szukam jakiegos dobrego kremu pod oczy, chyba się na niego skuszę kiedy skoncze żel ze świetlikiem z flosleku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w 100% się z Tobą zgadzam :) jestem z tego kremu niezwykle zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię tą firmę , ale tego kremu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę! Wiem, że Floslek ma świetne kosmetyki, ale nie wiedziałam, że ten pod oczy jest taki rewelacyjny.Muszę spróbować, bo sama szukam czegoś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, takiego dobrego składu się nie spodziewałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Floslek ( i Ziaję) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam tego kremu bo mi nie potrzebny ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog ;) Bardzo ciekawy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego kremu jeszcze nie miałam, ale muszę o nim pamiętać, bo swego czasu również miałam problem ze znalezieniem kremu pod oczy na noc, który byłby dość treściwy w konsystencji. Na rano wystarczą mi tylko lekkie żele :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeśli chodzi o kremy to nie jestem wybredna... Uzywam zwykłego kremu z Nivea badz ziaji :)
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...