poniedziałek, 28 lutego 2011

NOTD:OPI Dim Sum Plum



Dim Sum Plum to jedna z moich zupełnie niespodziewanych lakierowych miłości.Dostałam go w prezencie-i bardzo dobrze bo inaczej pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi.Róż,minimalnie przybrudzony i z domieszką fioletu.W butelce wygląda dość banalnie,ale na paznokciach-cudo!Dobrze dogaduje się z moją karnacją.Nie jest krzykliwy czy neonowy,wygląda schludnie i elegancko.
Aplikacja super,już jedna warstwa dość kryjąca a po 2 jest idealny.Jest to też jedna z najtrwalszych lakierów w mojej kolekcji.

1 komentarz:

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...