czwartek, 17 marca 2011

Recenzja: Yves Rocher Płukanka octowa z malin


Kocham testować produkty i gadżety kosmetyczne wszelkiej maści,te bardziej i te mniej przydatne-słowem wszystkie.Tą płukankę przez długi czas jednak omijałam bo niby po co mi jakaś tam różowa woda za 25zł(no dobra,to że różowa prawdopodobnie mogłoby mnie skusić ;) ale woda za 25zł?)
W końcu jednak wygrała ciekawość i kupiłam płukankę w promocji za 19,9zł.Okazało się,że produkt ma dobre recenzje na KWC,przystąpiłam więc ochoczo do testowania.
Buteleczka wzbudzała moje obawy,widziałam już oczami wyobraźni kłopotliwą aplikację,na szczęście jednak myliłam się.Szyjka buteleczki zakończona jest korkiem z małym otworkiem który sprawnie i bez żadnych strat w produkcie nakłada płukankę na całą ( znaczną dodam ) długość moich włosów.Co ciekawe,pomimo zupełnie płynnej konsystencji "czuć" ją podczas nakładania,jest jakby lekko tłusta(oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu,dzięki temu wiem gdzie nałożyłam już produkt oraz rozwiane zostają obawy jakoby była to tylko kolorowa woda,której się tak uczepiłam ;) )
Używam jej po umyciu włosów,nałożeniu odżywki i spłukaniu jej.Wylewam odrobinkę na całą długość włosów i delikatnie wmasowuję,zostawiam na chwilkę po czym spłukuję chłodną wodą.
Rezultatem są błyszczące,miękkie i ładnie układające się włosy.Na prawdę lśnią!
No i oczywiście muszę wspomnieć o obłędnym zapachu,który co prawda nie utrzymuje się za bardzo na włosach,ale skutecznie poprawia humor.
Płukanka jest zaskakująco wydajna, przy moich długich(nieco za linię biustu) włosach podejrzewam,że wystarczy spokojnie na kilkanaście szczodrych aplikacji,może i więcej(trudno mi ocenić dokładnie gdyż nie jestem jedyną jej użytkowniczką u mnie w łazience).

Jest to udany produkt i moim zdaniem wart wydanych pieniędzy.Nie zastąpi (i nie ma zastąpić!) odżywki do włosów i pewnie osobom mniej zainteresowanym pielęgnacja włosów wyda się zbędnym gadżetem.Jednak pozostałej reszcie osób,lubiącej dopieszczać swoje włosy(i nozdrza pięknym zapachem malin :) ) polecam do wypróbowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...