środa, 2 marca 2011

Swatch me baby: MAC Grand Entrance

Dzisiaj w roli głównej legendarny niemalże cień MAC Grand Entrance z kolekcji Starflash (2008).Niestety w czasie kiedy ta limitowanka była dostępna w sklepie nie znałam jeszcza MACa tak więc mój egzemplarz upolowałam niedawno na www.strawberrynet.com .Oczywiście do zakupu skusiły mnie głównie pieśni pochwalne na forach i Youtubie, ten cień miał być cudem i rzeczywiście jest bardzo,bardzo piękny (szczególnie jak ktoś jest tak ogromną fanką połyskujących neutralnych odcieni jak ja :) ).Wykończenie Starflash bardzo przypadło mi do gusty,jest to jeszcze bardziej ulepszona,metaliczna i kremowa wersja Veluxe Pearl.
Grand Entrance to zgrabne połączenie brzoskwini,beżu i złota ale w jasnym wydaniu,jaśniejszym na pewno niż All That Glitters,którego wydaje się być rozjaśnioną i bardziej metaliczną wersją.Jest zdecydowanie ciemniejszy i mniej różowy niż Naked Lunch.Przy porównaniu z Honey Lust widać,że to dwa zupełnie różne odcienie.


GE najczęściej służy mi jako kolor na całą powiekę we wszelakich połączeniach ( klasycznie z Mulch czy Satin Taupe,delikatnie z matami z rodzaju Swiss Chocolate oraz bardziej wyraziście w odkrytym przeze mnie ostatnio połączeniu z Star Violet w załamaniu i Sketch w zewnętrznym kąciku).Przydaje się też jako rozświetlacz do wewnętrznego kącika oka.Niektórzy używają go także jako rozświetlacza pod łuk brwiowy,dla mnie jednak,przyzwyczajonej do bardziej matowych kolorów w tym miejscu, GE jest zbyt błyszczący.

Grand Entrance to na prawdę świetny i uniwersalny kolor,pozostaje tylko żałować,że nie jest dostępny w regularnej kolekcji oraz polować na własną sztukę w internecie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...