środa, 29 czerwca 2011

NOTD x 3 Borghese i Vipera


Vipera High Life 804.Piękny kolor.Turkus,nieco bardziej zielony niż na zdjęciu.Bardzo dobrze się nakłada,karłowaty pędzelek jest (o dziwo!) niezwykle wygodny a sam lakier schnie błyskawicznie.
Niestety cierpi na przypadłość,której w przypadku lakierów nie toleruję,potrzebuje 3 warstw do uzyskania przyzwoitego krycia :(.Na zdjęciach mam dwie warstwy i wyraźnie widać prześwity.
Jeżeli jednak wam to nie przeszkadza to zdecydowanie polecam ten kolor a także całą serię High Life.Jakiś czas temu pisałam o innym lakierze z tej linii a mianowicie 814.Ten kolor na szczęście daje ładne krycie po standardowych dwóch warstwach.



Kolejny lakier to Vipera Creation nr 40.Muszę z góry zaznaczyć,że bardzo nie lubię żółtego koloru.Nie lubię nosić żółtych ubrań,malować się żółtymi cieniami ani żółtymi lakierami.Ten kolor nie jest wyjątkiem.Oprócz tego,że jest w oczywisty sposób...żółty ;) to ciężko się nakłada i wolno schnie.Bardzo łatwo o smugi.Zaskakujące że dwa lakiery tej samej firmy mogą się tak różnić jakością.Seria High Life pięknie się nakłada i szybciutko schnie a lakier Creation jest po prostu kiepski.




Ostatni z trójki to Borghese D'oro Peach o wykończeniu frost.Jest to transparentna,złocista brzoskwinia z drobinkami.Wygląda bardzo ładnie na paznokciach(szczególnie,jeżeli wolicie bardziej subtelne kolory).Świetnie nadaje się też do layeringu.
Jakość bardzo,bardzo dobra.Wygodny gruby pędzelek i szybkoschnąca formuła.Jestem na prawdę pozytywnie zaskoczona lakierami Borghses.Szczególnie,że w sklepie Paatal.pl można je kupić z 2,5zł.
Zdecydowanie polecam!




16 komentarzy:

  1. Wszystkie świetne ale ten ostatni mnie urzekł;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo,w słońcu ten ostatni wygląda na prawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się pierwszy, niebieski. Mam jeden lakier z tej serii i rzeczywiście słabo kryje, szkoda, bo kolory mają świetne.
    Za żółtym też nie przepadam, ostatni pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A, żółty może być fajną bazą dla czarnego kraka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały jest ten niebieski z Vipery

    OdpowiedzUsuń
  6. Paramore,tak to prawda żółty ładnie wygląda pod krakiem i niektórymi konadmi np. panterką.Ale równie dobrze sprawdza się w tej roli złoto(a złoto z kolei uwielbiam :) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten turkus jest na prawdę śliczny i ubolewam na prawdę nad słabym kryciem :(.
    Przypomina mi Essie Turquoise & Caicos (tak jak wspominałam,na żywo jest bardziej zielony)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię żółtego koloru. Ale dwa pozostałe lakierki śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zachęciłaś mnie do zakupu lakierów vipery, lubię jak wystarczają 2 warstwy lakieru

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ten High life z Vipery tylko 803 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki sam żółty odcień posiadam z miss selene i bardzo przypadł mi do gustu, tym bardziej, że zapłaciłam za niego jedynie 3 zł. :) a trwałość jest do 3 dni bez większych odpryśnięć :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie fajne i mimo, że nie przepadam za perłowymi lakierami,to ostatni ma świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...