piątek, 17 czerwca 2011

Paczka od Paatal.pl




Z przyjemnością informuję,że Kosmetyczny Kuferek Burn nawiązał współpracę ze sklepem internetowym Paatal.pl! Sklep posiada w swojej ofercie całą gamę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji ( w tym słynne paletki Sleek!) oraz zapachy.Jednym słowem wszystko,czego dusza kosmetykomaniaczki zapragnie :).
Oprócz tego odwiedzając Paa Tal na FB możecie być na bieżąco promocjami i nowościami pojawiającymi się w ofercie sklepu.
Od dawna byłam wierną klientką Paa Tal,dla tego też niezmiernie cieszę się z tej współpracy.

W pierwszej paczce otrzymałam do recenzji dwa lakiery Borghese oraz naturalne mydełko z nanosrebrem.



8 komentarzy:

  1. oo tak paatal robi furorę !!!właśnie dzięki rozgłosie na youtube i bloggerze ale naprawdę mają atrakcyjne ceny

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zgłosiłam się do współpracy, ale mam marne szanse, bo u mnie blog dopiero raczkuje =]

    Ale na pocieszenie zrobiłam sobie u nich zakupy i teraz czekam na przesyłkę =]

    Ceny mają świetne! Na pewno jeszcze nie raz zrobię u nich zakupy =]

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje współpracy:)
    a lakierów i mydełka nie znam, chętnie zobaczę notki o tych produktach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery bardzo ładne a zwłaszcza ten bardziej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje, coraz więcej słychać o Ich stronce! czekam na recenzje, tymczasem zapraszam do mnie na konkurs gdzie można wygrać kosmetyki marki Bentley Organic

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy :) Z niecierpliwością czekam na swatche lakierów ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje dziewczyny :)
    Żeby uchylić rąbka tajemnicy powiem,że mam już na pazurkach Dolce Vita Fushia i bardzo mi się podoba.Więcej napiszę niedługo.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...