poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Odpowiedzi na pytania cz I :)

Dziewczyny,nawet nie wiecie jaką frajdę sprawiły mi wasze pytania!Świetnie się bawiłam czytając je a potem odpowiadając,pozwoliły mi też uzmysłowić sobie,że są kwestie nad którymi nigdy się nie zastanawiałam.


Ponieważ pytań było sporo,podzieliłam je na części (z grubsza tematycznie,ale czasem ciężko sklasyfikować dane pytanie).Dzisiaj część pierwsza,pytania bardziej osobiste.Niedługo te związane z blogiem i kosmetyczną częścią mnie ;)

Studiujesz czy pracujesz?
Studiuję,jestem na 4 roku.


Co robisz i kim jesteś w życiu codziennym?Czym się zajmujeszcz zawodowo? 
Jestem biologiem a dokładniej mikrobiologiem :).Może was zdziwię bo nikt się tego nie spodziewa po dziewczynie z kosmetycznymi zainteresowaniami,ale najbardziej interesują mnie pasożyty.Moja praca magisterska dotyczy przywr.Przepadam za bezkręgowcami,te małe i wyspecjalizowane cuda natury nie przestają mnie zadziwiać.
Jestem Dziewczyną Od Robaków :D.


Co oprócz kosmetyków jest Twoją pasją, hobby, zainteresowaniem?
Moją największą miłością jest biologia.Większą nawet niż moja kosmetyczna przygoda.Odczuwam wielką dumę,że mogę zajmować się tak piękną i ciekawą dziedziną.
Bardzo interesują mnie też choroby,psychologiczne i socjologiczne aspekty funkcjonowania człowieka.Fascynuje mnie też...kosmos :)Gdybym tylko miała umysł,który byłby w stanie ogarnąć te wszystkie astronomiczne kwestie.


Co chcesz później robić po studiach? Coś w kierunku biologi? Czy zupełnie co innego?
Chciałabym iść na studia doktoranckie.Nie uśmiecha mi się rozstawanie się z biologią.


Jak widzisz siebie i swoje życie za 5 lat, czy widzisz tam jeszcze miejsce dla bloga? 
Kurczaki,bardzo trudne pytanie.Nie wiem.5 lat to szmat czasu.Mam nadzieję,że blog to nie przelotny romans a związek na dłużej.Jest świetną odskocznią od codzienności.


Jak byś miała wybrać kolor który oddaje ciebie w całości ?
Pastelowy koral 


O czym najczęściej śnisz, jaki był twój najdziwniejszy sen oraz który się spełnił ?
W większości przypadków śnię o podróżach,mniej lub bardziej szalonych.
Kiedyś przyśniła mi się osoba,którą znałam bardzo przelotnie.Rano spotkałam ją w autobusie (którym to autobusem nigdy ta osoba nie jeździ).


Jakie jest Twoje największe marzenie?a może już się spełniło?
Miałam całkiem sporo marzeń,które się spełniły.Chciałam studiować biologię,odwiedzić Finlandię i bardziej prozaicznie,kupić sobie torebkę z wysokiej półki.Udało się :)


Aktualnie marzę o odwiedzeniu USA (Hawaje!Wulkaniczne wyspy zawsze mnie intrygowały) i Australii.Chciałabym też odwiedzić największe oceanarium na świecie,na japońskiej wyspie Hokaido.


W twoim profilu wyczytałam, że jakbyś miała wyemigrować to najchętniej na północ, co nas łączy. Gdzie dokładnie chciałabyś mieszkać?
Marzą mi się Helsinki.Jak to mówią niektórzy,zostawiłam swoje serce w tym mieście.


Jakie masz plany na przyszłość?
Chciałabym pracować w zawodzie.Być może wyemigrować.


Gdybys mogla poprosic o cos złotą rybkę co by to było?:)
Oprócz oczywistych kwestii jak zdrowie dla siebie i bliskich,chciałabym robić w życiu to co lubię i nigdy nie martwić się o pieniądze.Nie chodzi o  bycie milionerem tylko o stabilną sytuację finansową,żebym mogła pozwolić sobie na normalne życie i przyjemności.


Jesteś szczęśliwa?

Jestem.2011 był najlepszym rokiem w moim życiu,ten też zapowiada się dobrze.Oczywiście nigdy nie jest idealnie,ale pierwszy raz mogę powiedzieć z czystym sumieniem że jestem szczęśliwa.


Jak ważny twoim zdaniem jest w dzisiejszych czasach wygląd? Większość ludzi zarzeka się, że najistotniejsze jest wnętrze człowieka, a nie to jak się wygląda.. Myślisz, że to szczere opinie, czy po prostu "poprawne politycznie"? 
Myślę,że często jest to poprawność polityczna.Nie zawsze i nie w każdej sytuacji ale wygląd jest ważny i wiele w życiu może ułatwić lub utrudnić.Chcemy tego czy nie,życie pod tym względem nie jest sprawiedliwe.Ładni i źli ludzie mają zazwyczaj dużo więcej szczęścia,żyje im się łatwiej niż tym dobrym ale niezbyt urodziwym.
Ludzie ładni i ciekawi w środku a nie tylko powierzchownie bardzo zyskują przy bliższym kontakcie,jednak nie zawsze do tego bliższego kontaktu dochodzi.


Jak Ci minął dzień? 
Wczoraj,ponieważ jestem chora,przeleżałam w łóżku.Miałam do nadrobienia zaległości serialowe,oraz trochę rzeczy do przeczytania na uczelnię.Dzień,pomimo kiepskiego samopoczucia zaliczam do udanych :)


Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Różowy :).Działa na mnie relaksująco i dobrze nastraja.Nigdy nie zrozumiem,czemu ma taką złą reputację.
Lubię też fiolet oraz wspomnianą wcześniej koralową czerwień.


Wiem, że lubisz czytać thrillery, jaką książkę najbardziej polecasz z tego gatunku?
Moim ulubionym autorem jest Jonathan Kellerman.Lubię też Tess Gerritsen.


Wyobraź sobie że wiedziesz spokojne, pełne sukcesów życie. Masz idealnego męża, idealnego psa, nawet pogoda jest zawsze wokół Ciebie idealna. Pełne pasmo sukcesów, życie jak wyjęte z bajki... i właśnie. Pewnego dnia odkrywasz że wszystko jest udawane, każdy twój znajomy jest podstawionym aktorem a ty grasz jedynie w własnym reality show emitowanym na cały kraj(Istne "Truman show"). Jak byś się zachowała i czy kochała byś dalej te same istoty co do tej pory ?
To byłoby bardzo trudne.Myślę,że na początku życie mogłaby stracić dla mnie sens.Jednak później zaczęłabym je traktować mniej poważnie,wiedząc że niewiele jest rzeczy na które mam wpływ.Tak na prawdę nie możemy być przecież pewni,że wszyscy nie żyjemy w jakiegoś rodzaju sterowanej i zaprojektowanej rzeczywistości.Może łatwiej byłoby nam wtedy usprawiedliwić niektóre zachowania.Może byłoby to dobrą wymówką?


Dziedziczysz wielki spadek. Aby nie zapłacić ogromnego podatku musisz kupić firmę kosmetyczną. Na jaką firmę się zdecydujesz?
Na pewno jakąś lakierową.Essie albo OPI.


Jaki jest twój ulubiony film i książka,serial?
Film to Wywiad z Wampirem a książka Wampir Lestat Anne Rice.
Ulubiony serial to zdecydowanie Dexter.Olądam też Chirurgów,Gotowe na wszystko,Firnge oraz obie serie Nastoletnich matek i Licealnych Ciąż.

Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
Co lubisz jeść najbardziej? :) Jakie przekąski? Czy zwracasz uwagę jaki mają skład (np.konserwanty)?

Sery,generalnie nabiał i przetwoty mleczne.Uwielbiam też makarony,warzywa (kalafiory,szparagi i ogórki!) oraz owoce(nr 1 to arbuzy).Nie jestem wielką fanką mięsa,nie jem jajek.Nie przepadam za zupami (wyjątek robię dla żurku i zupy z zielonego groszku),bardzo lubię jednak sałatki.
Staram się wracać uwagę na składy,jeżeli mam do wyboru dwa produkty to zdecyduję się na ten o lepszym,bardziej naturalnym składzie.Szczególnie,jeżeli kupuję jakiegokolwiek rodzaju produkty mięsne.Nie podchodzę do tego jednak jak do ideologii.
W kwestii przekąsek często wybieram zdrowe czyli świeże warzywa(przepadam za marchewkami do chrupania) i owoce świeże i suszone,orzechy.Niestety lubię też chipsy i inne niezbyt zdrowe pyszności ;).


Dlaczego "Burn" , czyli skąd wzięła się nazwa bloga?
Burn wzięło się od nicka na Wizażu-Burn-it-up.A to z kolei wzięło się z:




Burn it up to jedna z moich ukochanych piosenek.Jestem wielką fanką The Offspring!


O sobie piszesz, że kociara z Ciebie i psiara że hej, w takim razie ja pytam, jaki jest Twój stosunek do zwierząt? Jak się z nimi obchodzisz i co dla Ciebie znaczą? Jest to tylko relacja gdzie oni są dla Ciebie, a Ty dla nich, czy czujesz w tym kontaktach jakąś głębie?
Lubię uważać,że zwierzęta traktuję na równi z ludźmi.Niestety mówiąc tak o wszystkich,byłabym hipokrytką ponieważ czasem jem mięso,zdarza mi się nosić skórzane rzeczy i mam kontakt z produktami i substancjami testowanymi na zwierzętach.
Jeżeli jednak chodzi o zwierzęta domowe to wierzę,że przed nami jeszcze wiele odkryć.Jeszcze tyle zwierzętach pozostaje niewiadome.Ich inteligencja prawdopodobnie nie jest wcale mniejsza,niż ta ludzka.Jest po prostu inna.
Zwierzęta fascynują mnie jako "obiekt badawczy" ;) ale są też najlepszymi przyjaciółmi jakich można sobie wymarzyć.


Czy w dzieciństwie miałaś jakieś wielkie marzenie? Chciałaś zostać baleriną, albo trenowac jeździectwo?
Czy myślałaś kiedyś jak wyglądałoby Twoje życie gdyby to marzenie się spełniło?

Miałam pewnie sporo marzeń tego typu.Jako dziecko uwielbiałam konie (zamiast lalek bobasów woziłam w wózkach figurki koni :) ),chciałam się nimi zajmować.Praca z końmi musiałaby być przyjemna,to piękne i mądre zwierzęta.



Czy nie chciałabys podzielić się czym się zajmujesz? (nie wiem być może kiedyś to gdzieś napisałaś ale mnie to perfidnie ominęło) ;)
trzecie pytanie związane trochę z drugim - ja jako studentka biologii spotykam się często z komentarzami typu "dziewczyno masz tyle lakierów do paznokci, kosmetyków, czemu się tym w ogóle interesujesz, nie powinnaś zająć się np. pająkami" osobiście uważam,że te dwie rzeczy można pogodzić, ale pytam czy Ty też tak masz i jak sobie radzisz z podobnymi komentarzami, i czy ludzie nie uważaja Ciebie tak jak mnie za 'pusta lalę' - oczywiście przed zobaczeniem mojej 'kosmetyczki' nikomu by nie przyszło do głowy, by mnie tak nazwać :D przepraszam za ew. błędy, ale piszę tak na szybko, pozdrawiam

Kochana,ciekawy zbieg okoliczności :).Ja jak pisałam wcześniej również studiuję biologię.
U nas mam wrażenie,pokutuje ciągle taki stereotyp,że ktoś kto dba o siebie i interesuje się sprawami mody/urody jest powierzchowny i "pusty".Że makijaż i pielęgnacja jest idiotycznym i bezużytecznym hobby dla plastikowych i niezbyt rozgarniętych dziewczątek.
Czymże jednak takie zainteresowania różnią się od zbierania znaczków czy broni białej?
Uroda i wszystko co z nią związane jest tak szeroką i przydatną dziedziną,że trzeba czuć się dumnym,że wiemy coś więcej.Ludzie,którzy uważają interesowanie się kolorówką za głupie zazwyczaj wcale nie zajmują się filantropią i innymi Jedynie Słusznymi Rzeczami ;)
Chciałabyś wiedzieć jak będziesz wyglądać za 30-40 lat?Jeśli tak to:Jak siebie wyobrażasz?Jaka będziesz(cechy charakteru)?
Mam nadzieję nie zgorzknieć do reszty ;).Mocno wierzę w to,że po przekroczeniu pewnego wieku nie trzeba wcale przestawiać się na myślenie "po co cokolwiek robić,jeżeli zaraz trafię do trumny"(mówiąc dobitnie).


Jeśli wygrałabyś 3 mln zł w Toto-lotka.Na co byś je wydała?
Kupiłabym własne mieszkanie i poszła na wielkie zakupy :).Na pewno sprawiałbym sobie jakąś genialną torebkę.


Jak spędziłabyś/spędziłaś swój wymarzony czas podczas wyjazdu ? Gdzie byś wyjechała ? Czy byłby to aktywny wypoczynek ? Jakie miejsce chcesz odwiedzić ? 
Uwielbiam zwiedzać wielkie miasta,nie jestem fanką spokojnej i cichej wsi.Lubię morze i spacery jego brzegiem (jakkolwiek idyllicznie by to nie brzmiało).Zdecydowanie odpowiada mi aktywny wypoczynek,zazwyczaj kiedy gdzieś wyjeżdżam nie mogę usiedzieć w miejscu.Aktywny wypoczynek jednak a nie surviwal.Jestem zwierzęciem dość luksusowym ;) i muszę mieć dostęp do ciepłej wody i wygodnego łóżka.Nie lubię gór,mam lęk wysokości i myśl o górskich wędrówkach przyprawia mnie o mdłości.
Podczas wymarzonego wyjazdu najpierw popędziłabym nad morze (kocham jego zapach,kocham szum,kocham wszystko.Nie mogę jednak znieść leżenia plackiem na plaży.Co to to nie!).Musiałabym też obowiązkowo zobaczyć zoo/ogród botaniczny/oceanarium/muzeum historii naturalnej (ci,którzy mnie znają są świadomi tej obsesji),pokręcić się po mieście.Wypić kawę,pospacerować.
Nie będę też się ukrywać-uwielbiam zakupy na wakacjach!
Na liście miejsc do odwiedzenia jest min. Australia,USA,Szwecja,Holandia....Można by wymieniać długo. 


Jakie filmy najbardziej lubisz?
Thrillery,dramaty.Nie lubię komedii.Horrory oglądam,niestety zazwyczaj bardzo mnie śmieszą(efekt odwrotny od zamierzonego)


Jakie są twoje ulubione sklepy z ciuchami :)
Najbardziej lubię chyba H&M i New Look,ostatnio częściej bywam też w Housie.Kiedyś lubiłam sklepy z grupy Inditex,ale odkąd ceny poszybowały w górę a jakość w dół,rzadko tam zaglądam.
Są sklepy które odwiedzam w konkretnych calach np. po fajne dodatki do River Island a po swetry do Cubusa.


Gdybyś mogła spełnić swoje jedno marzenie, bez względu jego rozmiar, wartość, zasięg itp. co to by było? (;
Dowiedzieć się,czy kosmos jest nieskończonym tworem czy znajduje się wewnątrz czegoś innego i jeszcze większego.


Wyobraź sobie, że żyjesz w alternatywnej rzeczywistości. Zostają zorganizowane wybory na Ambasadorkę Wszystkich Kobiet, w wyborach tych bierzesz udział i wygrywasz. Przyjmując, że możesz wpłynąć na rządy Państw, na ustroje etc., jaka jest Twoja pierwsza decyzja? Nic Cię nie ogranicza, można uznać, że posiadasz władzę absolutną, ale tylko i wyłącznie w temacie kobiet.
Zlikwidowałabym wszystkich paskudnych szowinistów,którzy uważają że jedyne miejsce kobiety jest w domu przy dzieciach i garach.Że z zasady są zbyt głupie aby pojąć niektóre rzeczy.Że niektóre prace są tylko dla mężczyzn albo tylko dla kobiet.
Bardzo denerwuje mnie ta nierówność,że facet może powiedzieć "witamy piękne panie" i inne niestosowne uwagi,natomiast kobieta która powiedziałaby "witamy pięknych panów" zostałaby uznana za chorą nimfomankę.
Temat rzeka.


Każdy ma jakieś swoje dziwactwa... jakie są Twoje? Gadaj! :D
Mam mnóstwo dziwactw :D.Boję się krętych schodów(takich zwężających się ku środkowi,jak muszla ślimaka),wycinam środki w pomidorach tak dokładnie,że zazwyczaj kończy się to usunięciem połowy miąższu.Moja ulubiona część ciasta to taka,która zawiera jak najwięcej brzegów.Maniakalnie sprawdzam torebkę w poszukiwaniu najcenniejszych rzeczy takich jak klucze,portfel czy telefon czy aby na pewno ich nie zgubiłam.Mam dreszcze na myśl o suchych,nienakremowanych rękach dotykających materiału,papieru czy innej suchej powierzchni.To tylko kilka przykładów :)  


Czy jeśli byłaby taka możliwość, chciałabyś przetransportować swoją jaźń do "ciała" robota, żeby móc żyć wiecznie? A może wolałabyś zostać cyborgiem?
Chyba nie chciałabym żyć wiecznie,życie jest bardzo męczące ;).Bycie cyborgiem również mi się nie marzy.Chociaż fajnie byłoby przetestować możliwości takiego sztucznego ciała.



Gdyby założona pozaziemską kolonię na nowo odkrytej planecie w innym układzie słonecznym, zgłosiłabyś się do ekspedycji?

Na pewno!



Gdybyś mogła w tym momencie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki stać się kimkolwiek, kim byś została? Hollywoodzką gwiazdą? A może na jeden dzień mężczyzną? 

Nigdy nie myślałam sobie,że szkoda że nie jestem facetem.Gdbymi miała jednak taką możliwość chciałabym  zobaczyć jak to jest :)
Sławą być bym nie chciała,ale chętnie przeżyłabym dzień czy dwa jako geniusz dla którego to umysłu nie ma żadnych ograniczeń.

Jak byś nazwała kota, a jak psa, gdybyś teraz jakiegoś przygarnęła?

Psa nazwałabym Louis.Kota Dexter :)



Jak byś się opisała w trzech słowach?

niecierpliwa,wrażliwa,żywiołowa :)




Zaskoczyłam was czymś? :)



15 komentarzy:

  1. Bardzo wyczerpujący post, zaspokoiłaś moją ciekawość w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje dziewczynom takiej fantazji w wymyślaniu pytań ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytalam wszystkie odpowiedzi z wielkim zainteresowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnie czytało się odpowiedzi i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czytać jak ktoś z taką pasją opowiada o swoich studiach i uczy się tego co lubi. :) Ja zdaję biologię na maturze, jednak w przeciwieństwie do Ciebie bezkręgowców wręcz nie znoszę, aż cholery dostaję na samą myśl o nich. Zdecydowanie bardziej wolę rośliny, nie mówiąc już o człowieku. Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się czytało :) Już trochę lepiej Cię ''znam'' :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się czytało. w pewnym sensie mamy podobne zainteresowania. obecnie jestem w I kl LO i też interesuje się biologią, ale najbardziej ciągnie mnie do kręgowców. roślin i robali szczerze nie lubię xD. Tak jak ciebie, wkurza mnie, że niektórzy uważają, że skoro ktoś ma dużo kosmetyków, to interesuje go tylko to i nic innego. Zresztą naukowcy zajmują się też kosmetykami, a nie tylko fizyką kwantową. ;)
    A z odpowiedzią o kosmosie też się zgadzam, bo jakoś nie ogarniam tego kosmosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super odpowiedzi ;)
    Ja też lubie biologie więc jesteś podobne :)
    a Co do książki i filmu jej to samo Wampir lestat i wywiad z wampirem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyczerpujące =p ale już cię kocham za mikrobiologię =) miałam na 2 semestrze na pierwszym roku dietetyki. Uwielbiałam ten przedmiot i chciałam wziąć specjalnie warunek, żeby chodzić na zajęcia jeszcze raz =D parazytologia tez mnie kręciła na nastepnym semestrze, ale to już nie było to samo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, że chciało Ci się odpowiadać na tą masę pytań :)
    Widzę, że lubisz Anne Rice - ja dosłownie wczoraj skończyłam "Krzyk w niebiosa" - odkąd zaczęłam czytać tą książkę, żyłam jak zahipnotyzowana, myśląc w kółko tylko o bohaterach :P Teraz chyba pora na wampirzą sagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre pytania są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://mydayofnight.blogspot.com/2012/05/pytania-1.html wejdz do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...