czwartek, 26 kwietnia 2012

Syoss Smooth Relax Wygładzająca maseczka do włosów


Nigdy wcześniej nie kupiłam żadnego produktu Sayoss.Z jakiegoś powodu wydawało mi się,że są nieciekawe i nieskuteczne.Nie pytajcie dla czego,nie wiem.Zazwyczaj staram się nie uprzedzać do kosmetyków bo perełki można spotkać wszędzie.
W końcu jednak skuszona promocją (maska kosztowała niecałe 10zł za 200ml,cena regularna to jeżeli mnie pamięć nie myli około 16zł) i brakiem innych alternatyw kupiłam.
Maska jest przeznaczona do włosów suchych i trudnych do ułożenia.Ma wygładzać i pomagać w prostowania.Producent zaleca trzymanie jej na włosach minutę,jest to więc zabieg dość ekspresowy(co lubię,włosy myję rano i zazwyczaj nie mam czasu na długie zabiegi).


Maska ma przyjemną,gęstą konsystencję.Łatwo się aplikuje i nie spływa (alleluja,wolę odżywiać włosy a nie plecy ;) ).Bardzo przyjemnie pachnie,delikatnie w nieokreślony sposób.Sayoss ma być rzekomo marką która daje poczucie,że tu oto w domowym zaciszu możemy cieszyć się kosmetykami profesjonalnej jakości w przystępnej cenie.Zapach rzeczywiście przypomina trochę kosmetyki salonowe i zdecydowanie uprzyjemnia stosowanie.
Po zmyciu włosy są na miękkie i śliskie.Efekt ten utrzymuje się po wysuszeniu,kudełki ładnie się układają,są bardziej proste i błyszczące.Odżywienie jest wyraźne,chociaż nie jest to kosmetyk obciążający włosy.Myślę,że spokojnie mogą go używać te z was,które mają włosy tłuste czy też cienkie.Nakładana z umiarem maska powinna się sprawdzić.

Okazuje się więc,że nie taki Syoss straszny jak go sobie namalowałam w głowie :).Maska nie tylko jest skuteczna i przyjemna w używaniu ale też tania.Skład również należy do fajniejszych,dość wysoko hydrolizowana keratyna i olej z pestek moreli.

Zdecydowanie polecam,to dobre doświadczenie zachęciło mnie do poeksperymentowania z innymi produktami Syoss.

Ocena: 5


Znacie tą maskę?Co myślicie o produktach Syoss?Możecie któreś polecić?

18 komentarzy:

  1. A jak z silikonami? Bo ja się nie znam na składach...

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widzisz :)
    tego mi właśnie teraz trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sayoss mnie nie przekonuje i tak jak Ty raczej nie mam zamiaru kupić, ale kto wie, czy kiedyś jakaś promocja mnie nie złamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. potrzeba mi dobrej maseczki więc może ją kupie: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę markę i świetnie znam ;) Od dawna ją stosuje i za pewne nie prędko przestanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, widziałam ją nie raz. Chciałam kupić, ale nigdy nie byłam pewna ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam szampon z tej serii , niestety nie podobały mi się efekty :(
    Ale maska zapowiada sie fajnie ;)

    + zostałaś otagowana ;)

    link do tagu -> http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/04/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś szampon Syoss i zupełnie się u mnie nie sprawdził. Dużo jeszcze wody w Wiśle upłynie zanim znowu sięgnę po jakiś kosmetyk tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, ciekawy kosmetyk, ale nie dla mnie- zrezygnowałam z wszelkich silikonów w pielęgnacji włosowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie silikony stosowane z głową (nomen omen ;) ) bardzo służą.

      Usuń
  10. Coś dla moich włosów. Ogromny plus za to, że nie trzeba trzymać jej wieków na włosach:) Chyba się skusze i ją kupie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam w ciągu tygodnia czasu na 30mniutowe zabiegi.Jedynie czasem w weekendy.

      Usuń
  11. Ja też jestem uprzedzona do tej firmy ale nie wiem dlaczego tak po prostu ale jak będzie coś w promocji to sobie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się ciekawa,moja siostra miała kiedyś szampon z tej firmy,tylko w czerwonym opakowaniu.Był strasznie kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się skuszę, chociaż nie lubię Syossa, nie wiem czemu:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Maski jeszcze nie miałam ale szampon i odżywkę owszem .
    Odżywka to właśnie Smooth Relax a szampon Shine Boots

    Ogólnie lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubóstwiam odżywki Syossa, ale niestety aktualnie muszę ratować się jakimiś innymi specyfikami na wypadanie włosów. Gdy tylko się odłapią - wracam do tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...