sobota, 18 sierpnia 2012

Yankee Candle Camomile Tea + Tag Wild for wax


Dawno nie było żadnego świeczkowo-pachnącego posta. Nie znaczy to jednak, że moja miłość do Yankee Candle osłabła. W międzyczasie zużyłam wszystkie swoje świeczkowe zapasy (w tym jedną nową średnią świecę Peach Mango Salsa) oraz kilka wosków ze sporej kolekcji. Przyszła pora na testowanie nowości.
Dzisiaj parę słów o zapachu, który pokochałam już po zapowiedziach jesiennej  kolekcji YC. Jestem wielką fanką herbaty, w tym także ziołowych naparów z których moim ulubionym jest rumianek. Camomile Tea trafia więc idealnie w mój gust. Byłam bardzo ciekawa, czy producentowi uda się odtworzyć zapach rumianku (bo jak wiadomo z tego typu próbami bywa różnie). Muszę powiedzieć, że zadanie to udało się świetnie a Camomile Tea zostało moim drugim ulubionym zapachem zaraz po Fluffy Towels.
Pachnie pięknie, delikatnie, kojąco jak świeży napar z rumianku. Dodatkowo znajdziemy tu też odrobinę słodyczy, tak jak gdyby herbatę posłodzono miodem. Zapach bardzo przypomina mi przepyszną herbatę Twinings o smaku rmianku miodu i wanilii. Wosk pachnie bardzo długo i intensywnie, pomimo tego że jest to zapach spokojny i kojący to nie można mu odmówić wyrazistości.
Jestem zachwycona bo rumianek jest w tym zapachu niezwykle autentyczny! Na pewno zainwestuję w świeczkę bo to jeden z tych absolutnie wyjątkowych dla mnie kompozycji.

Produkty Yankee Candle dostępne są w sklepie Candleroom.

Dodatkowo zostałam otagowana przez Agi w tagu Wild for Wax. Jeżeli macie ochotę również pobawić się w odpowiadanie na te pytania to zapraszam do wklejania linków do odpowiedzi w komentarzach.
Ps. Agi, pisałaś w tagu o zapachu Sand & Sea. Tak mnie zaintrygował, że sprawiłam sobie dziś wosk i właśnie rozpoczynam testowanie :).


Jak to się stało, że zaczęłaś palić świece zapachowe?

Nie wiem, mam wrażenie że takie świeczki były u mnie w domu odkąd pamiętam. Zawsze lubiłam ładnie pachnące rzeczy, od perfum przez kosmetyki na pachnących akcesoriach do domu kończąc. Woskami Yankee Candle zaraziłam się od Barwy Wojenne.

Ulubiona marka świec?

Nie będę oryginalna- Yankee Candle. Po prostu nie miałam okazji poznać jeszcze innych świec, które miałyby równie intensywne i różnorodne zapachy.

Bardziej lubisz palić woski czy świece?

Świece są przyjemniejsze wizualnie, ale woski mają zazwyczaj najbardziej intensywny zapach i dają możliwość częstego zmieniana zapachów. Myślę więc, że na równi lubię palenie wosków i dużych/średnich świeczek (małe nie mają tak intensywnego zapachu)

Ulubione zapachy od Yankee Candle?

Moje dwaukochane zapachy to Fluffy Towels i (od wczoraj :) ) Camomille Tea. Inne warte wyróżnienis to na przykład Soft Blanket, Lavender Vanilla, Farmers Market, Ocean Flower i Nature's Paintbrush.

Jeżeli przez następny rok miałabyś palić tyklo jeden zapach, co by to było?

Zdecydowanie Fluffy Towels.

Jakie zapachy masz na wishliście?

Honey&Spice (który miałam okazję wąchać w formie zapachowej próbki i bardzo mi się spodobał), dużą świeczkę Camimile Tea, woski Fruit Fushion, True Rose, Fresh Cut Roses. Chciałabym wypróbować też zapachy halloweenowe bo zawsze mnie kuszą :)

Ile czasu zajmuje Ci spalenie dużej świeczki?

Długo. Pierwszą dużą świeczkę (tumblera, nie słój) miałam dobre 7 miesięcy. Świeczki są diabelnie wydajne. Trudno mi to dokładnie określić bo rzadko palę tą samą świecę dzień w dzień.

Którego zapachu masz największy zapas?

Fluffy towels :D

Największe świeczkowe rozczarowanie?

White Gardenia i Water Garden. Gardenia nie jest zła, ale ten zapach mógłby być moim ulubionym ale niestety interpretacja Yankee Candle mnie nie zachwyca. Water Garden zwyczajnie mi się nie podoba, nieprzyjemnie kręci w nosie.


Ile godzin w tygodniu palisz świece zapachowe?

Prawie codziennie, po kilka godzin.


Czy twoi znajomi wiedzą o twojej zapachowej obsesji?

Nie uważam się za maniaczkę raczej. Po prostu lubię ładne zapachy. Od rodziny i znajomych zdarzało mi się dostawać pachnące świeczki, myślę więc że dość dobrze mnie znają.

Które filmy na yt o świeczkach lubisz najbardziej?

Raczej nie oglądam. Lubię czasem słuchać o świeczkach kupowanych przez moje ulubione "urodowe dziewczyny" na YT. Niestety jednak zazwyczaj nie są one u nas dostępne (świeczki ,nie dziewczyny :D )

Któremu yoububerowi/blogerowi najbardziej ufasz, jeżeli chodzi o rekomendacje?

Zazwyczaj kieruję się swoją intuicją, rzadko czytam świeczkowe recenzje.


W jakich innych produktach zwracasz uwagę na zapach?

W każdych! Najbardziej w przypadku balsamów, szamponów i żeli pod prysznic ale lubię wszelkie ładnie pachnące kosmetyki.

Ulubione składniki? Jakie połączenia lubisz?

KOKOS!!!! Najchętniej widziałabym świeczkę kokosowo-bananowo-ananasowo-białoczekoladową :) oraz melonowo-ogórkową (która pachniałaby jak prehistoryczna melonowa seria do ciała z Avonu). Bardzo lubię też gardenie, frezje, jaśmin ( i ogólnie białe kwiaty), wszelkie kombinacje zapachu proszku do prania czy też płynu do płukania.



9 komentarzy:

  1. TAG dla prawdziwych świecowych maniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała wypróbować ten rumiankowy wosk! Ja też najbardziej jak do tej pory polubiłam fluffy towels, ale ostatnio przegrywa z pink sands (:

    OdpowiedzUsuń
  3. :D również lubię świece :) moja ulubiona to kawowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świece zapachowe,muszę je wypróbować,bo szczerze mówiąc,jeszcze ich nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Sun and Sands, cudowny, spokojny, ciepły zapach. Polecam też True Rose.

    Zgadzam się, co do Water Garden, nie żałuję, że wycofali ten zapach.

    Też odpowiedziałam na pytania z taga tutaj: http://swiecezapachowe.blogspot.com/2012/08/po-godzinach-wild-for-wax-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Sun & Sands zainspirowany -spodoba Ci się :) ja go kocham , dla mnie to czysty olejek Nuxe :d
    kokosowo-bananowo-ananasowo-białoczekoladową świeczkę też bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam Yankee Candle!!!
    Ogólnie chyba też już mam mała manie co do świeczek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :) Ja za swieczkami moge nawet powiedziec ze nie przepadam :) Jak sa to sa a jak nie, to nawet nie ma to dla mnie wiekszej różnicy :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...