niedziela, 30 września 2012

Wrześniowy Shinybox


W drugiej połowie września trafił w moje ręce pierwszy Shinybox. Do tej pory nie miałam do czynienia z tym pudełkiem i byłam ciekawa, co znajdę w środku.
Wrześniowy SB wydaje się być nastawiony na pielęgnację ciała i twarzy. Wewnątrz znalazły się dwa produkty pełnowymiarowe, pięć miniatur i zawieszka w prezencie.

- Dermedic Peeling enzymatyczny Hydrain3 (pełnowymiarowy o wartości 30zł)
-Dermedic Hydrain3 (pełnowymiarowy o wartości 27zł)
-Bioderma Hydrabio Masque
-Bioderma Hydrabio Serum
-Zepter Swisso Logical krem do rąk
-Zepter La Danza owocowy tonik nawilżający

Najbardziej ucieszył mnie peeling enzymatyczny, jestem w trakcie poszukiwania dobrego produktu w tej kategorii a dotychczasowe zakupy (poza Ziają Nuno, którą uważam za bardzo udany kosmetyk) skończyły się średnio. Balsam do ciała to coś, czego używam dwa razy dziennie po każdym myciu, także zużywam w dużej ilości i zawsze chętnie przyjmę ;). Zobaczymy, jak radzi sobie z nawilżaniem suchej skóry. Do Biodermy nie mam specjalnie zaufania, krem przeci niedoskonałościom bardzo mnie podrażnił a micel okazał się mało skuteczny, ale chętnie dam szansę produktom Hydrabio. Szczególnie masce bo uwielbiam maseczki.
Zepterowe miniaturki będą fajne w podróży, testowałam już mini krem ale muszę przyjrzeć mu się bardziej dokładnie.

Teraz marzy mi się 100% kolorówkowe pudełko. To by było coś, szczególnie jeżeli wewnątrz można by znaleźć także lakiery do paznokci :D

Macie jakieś doświadczenia z Shinybox? Dostałyście pudełeczko w tym miesiącu? Co spodobało wam się najbardziej?

11 komentarzy:

  1. Oj. ja też uwielbiam kolorówkę, szkoda, że rzadko jest w tych pudełkach:)
    Ale ja ogóle nie bawię się w shiny, nie mam na to czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w pudeleczka sie nie bawie, ale zawartosc tego bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że aż dwa pełnowymiarowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Biodermy Hydrabio planuję zakup lekkiego kremu...Podobno ta cała seria jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zawartość jak na darmowe pudło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wrześniowe pudło było dosyć ciekawe szkoda że nie miałam okazji go dostać w tym miesiącu;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiam Shinyboxa,ale fajnie,że aż 2produkty są pełnowymiarowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła zawartość, ciekawi mnie Bioderma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile zapłaciłaś za takie pudełko? Ja się zastanawiam nad Glossyboxem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej twój blog jest bardzo pomocny i naprawdę fajny. Będę zaglądała częściej :)
    Zapraszam także na mojego bloga: http://pierdolki-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze sprawiają mi wielką radość-dziękuję :).Postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć na wszystkie pytania i mogę Was zapewnić,że czytam każdy napisany komentarz.

Komentarze obraźliwe lub mające na celu wyłącznie autopromocję będą od razu usuwane.Nie mam nic przeciwko linkom związanym z tematem posta(np. link do Twojej recenzji danego produktu itp),ale nie zostawiajcie proszę komentarzy w stylu "Super blog,zajrzyj do mnie"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...